Autor Wątek: WYmiana żarówek pod?wietlania zegarów w atu.  (Przeczytany 7562 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

WYmiana żarówek pod?wietlania zegarów w atu.
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 22, 2005, 20:22:11 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Cytat: "Speed"
I kolejny problem ;)  co musze odkręcić zeby zmienić żarówki nad radiem czyli tam gdzie ciepłe zimne powietrze i nawiew. pozdrawiam.

Wyjmujemy w pierwszej kolejno?ci radio co ułatwi nam demontaż regulatora. Po wyjęciu radia wyczepiamy linkę z nagrzewnicy oraz biały plastik którym linka przymocowana jest do obudowy nagrzewnicy. Cało?ć następnie wysuwamy. S? tam dwie żarówki, ale jakie to nie mam pojęcia
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

WYmiana żarówek pod?wietlania zegarów w atu.
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 22, 2005, 20:27:34 pm »

RooS

  • Gość
takie same jak przy zagarach.. przynaj,mnniej w aro przed + ale watpie zeby w c+ sie to zmienilo

WYmiana żarówek pod?wietlania zegarów w atu.
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 22, 2005, 20:38:42 pm »

Speed

  • Gość
Cytat: "OZi#1845"
Cytat: "Speed"
I kolejny problem ;)  co musze odkręcić zeby zmienić żarówki nad radiem czyli tam gdzie ciepłe zimne powietrze i nawiew. pozdrawiam.

Wyjmujemy w pierwszej kolejno?ci radio co ułatwi nam demontaż regulatora. Po wyjęciu radia wyczepiamy linkę z nagrzewnicy oraz biały plastik którym linka przymocowana jest do obudowy nagrzewnicy. Cało?ć następnie wysuwamy. S? tam dwie żarówki, ale jakie to nie mam pojęcia


dzieki wielkie. Panowie ale czy tam napewno jest zielona folia i jak kupie biale ledy to bedzie ok czy one sa w takich zielonych kondonach i lepiej kupic zielone ledy?

WYmiana żarówek pod?wietlania zegarów w atu.
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 22, 2005, 20:47:19 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Napewno, ale nie dam sobie nieczego uciac ;]
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

WYmiana żarówek pod?wietlania zegarów w atu.
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 22, 2005, 20:49:56 pm »

thomas#1840

  • Gość
Speed, wszędzie sa dawane białe zarówki , fabryka nie bawiła się w owijanie /malowanie żarówek, w carówkach jest pomarańczowa farba + folia ( też zreszt? malowana) na pod?wietlenie wskażniczków .

WYmiana żarówek pod?wietlania zegarów w atu.
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 22, 2005, 20:54:58 pm »

Speed

  • Gość
Dzieki wszystkim za info, serdecznie pozdrawiam!! :D

WYmiana żarówek pod?wietlania zegarów w atu.
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 22, 2005, 21:03:12 pm »

Kris2404

  • Gość
Nie wiem jak jest z żarówkami pod desk? (mam atu plusa) , chyba mi też z 1 szt nie ?wieci, ale poczekam, o ... dzi? nie ?wieci mi też od postojowych a to ....  . Ale, pod pokrętłami od sterowania nawiewami s? 2 żarówki 1,2W tzw. bezcokołowe (bez metalu), i maj? nakładane zielone kondoniki, aby pod?wietlanie było zielone - wiem bo juz wymieniałem. Mi się udało bez odpinania jakichkolwiek linek, musiałem wyj?ć kieszeń od radia. A potem zręczno?ć małpy i był sukces. Pytanie do kogo? , kto wyjmował dechę , czy jest plomba na lince szybko?ciomerza, bo zamierzam totalnie wyj?ć to g. wymienić w domu żarówki - a może dam diody z oporami , a najważniejsze - chyba odepnę drut/?cieżkę zasilaj?c? o?wietlenie dechy po przekręceniu kluczyka i przypne zasilanie o?wietlenia pod żarówkę od postojówek. Pytanie dlaczego - bo w słońcu to i tak o?wietlenie nic nie daje, a już kilka razy złapałem się na tym że się zrobiło lekko ciemno, a ja jadę bez ?wiateł. Takie przywyczajenie pozostało po DF125p.

Pozdro

WYmiana żarówek pod?wietlania zegarów w atu.
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 22, 2005, 21:38:55 pm »

Speed

  • Gość
Tak sie zastanawiam... po odkreceniu tej czarnej listwy ten caly element z zegarami jest tez przykrecany czy na wcisk tam siedzi?

WYmiana żarówek pod?wietlania zegarów w atu.
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 22, 2005, 22:54:55 pm »

RooS

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
czy jest plomba na lince szybko?ciomerza

jesli dech a nie byla wyciagana to na bank masz plombe

WYmiana żarówek pod?wietlania zegarów w atu.
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 24, 2005, 23:02:56 pm »

Kris2404

  • Gość
Jeszcze raz a propos dechy, decha była wyci?gana przez serwisynów w Dajewoo, bo wymieniali linke szybko?ciomierza kiedy? i się zastanawiam , czy w zwyczaju maj? plombować now? linke , czy olewaja plombę. A je?li zakładaj?c ,że jest plomba i wyjmuj?c dechę urwę j?, bo będe musiał,  to jakie ma to skutki prawne/ handlowe itd itp. Nie żebym się czepiał, ale po prostu chce wiedzieć . Dodatkowo brak minimum 2 żarówek w desce + jej ci?głe pod?wietlanie w dzień  - zaczyna mnie cenzurować.

Pozdr

WYmiana żarówek pod?wietlania zegarów w atu.
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 25, 2005, 10:03:52 am »

RooS

  • Gość
jesli chcesz calkowicie wyciagnoc deske to muszisz zerwac plombe ( cze serwisanci maja w zwyczaju zakladac ja po wyciaganiu deski nei wiem) a skutki moga byc jedynie takie jak bedziesz chcial sprzedac auto i jakis koles sobie zarzyczy zeby sprawdzic czy jest polmba czy moze ktos przy przebiegu probowal majstrowac na przyklad.. takie jest moje zdanie

WYmiana żarówek pod?wietlania zegarów w atu.
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 26, 2005, 13:41:56 pm »

Speed

  • Gość
?ci?gnełem t? czarn? obudowe odkręcilem liczynik ale nie chca wyjsc czy musze odkrecic ta plastkikow? osłone od strony silnika a poxniej odkrecic linki zeby wkoncu dostac sie do zarówek? :?

.........na dzi? odpó?cilem nie mam pojecia jak wyciagnac te zegary  :| nie mowcie ze wsadzacie reke za nie i odkrecacie linki etc  :help: