Autor Wątek: Obróbka głowicy...  (Przeczytany 6849 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Obróbka głowicy...
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 06, 2005, 16:08:15 pm »

Gosc1

  • Gość
ja probowalem sobie zrobic taki sciagacz , skonczylo sie na tym ze za 25 zl kupilem na gieldzie taki wynalazek , rozpiolem wszystkie zawory w przeciagu 5 min , nie wiem czy bedziesz sie grzebal w temacie samochodow dalej ale taki sprzet sie moze przydac i warto zainwestowac . Takie moje zdanie

Obróbka głowicy...
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 06, 2005, 16:30:52 pm »

ajk#1212

  • Gość
czeee
 Zawory w każdym wymarzonym rozmiarze dorabia  firma Paradowskich  http://www.paradowscy.pl/  , co do cen hmmm np. zawory do Junaka(2sztuki) to koszt rzędu 90 zł

Co do obrobki i toczenia innych zaworów to trzeba pamietac żeby nie toczyc grzybka zaworu (przylgni rowniez) bo grozi to urwaniem , natomiast trzonek mozna sobie toczyc jak potrzeba , natomiast obrobka cieplna to tylko zahartowanie konca trzonka (po ucieciu zaworu i wytoczeniu miejsca na zamek).

pozdrawiam herflik

Obróbka głowicy...
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 10, 2005, 12:12:44 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 679
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
[/quote] Cytat:
Tam pisza wiele ciekawych rzeczy Razz Czytajac t? publikacje dowiedziałem sie np ze wypolerowanie korbowodów spowoduje ze bedzie on napotykał na mniejszy opór ze strony gazów w skrzyni korbowej



pozatym polerowanie korbowodów poprawia ich wytrzymało?ć. sam się zdziwiłem ale to prawda
Cytuj (zaznaczone)



Cytuj (zaznaczone)
ten cytat to raczej jako zart trzeba uznac.... a wytrzymalosc poprawia gdyz zmniejsza ryzyko powstawania pekniec zmeczenia materialu (glupio to brzmi ale o to chodzi) i nie ma sie co temu dziwic



a ja s?dze że chodzi o to że na gładkiej powierzchni nie powstanie zjawisko działania karbu, a tak zawsze w każdej nierówno?ci  lub ostrym załamaniu może powstać pęknięcie, jako tako wynikaj?ce ze zmęczenia również więc się zgadzam


[ Dodano: 2005-11-10, 12:13 ]
co? mi dziwnie z tymi cytatami wyszło:)
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Obróbka głowicy...
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 10, 2005, 20:34:06 pm »

Gosc1

  • Gość
Paradowscy , o to mi chodzilo  . Cos mi sie kojarzy ze robia dobre zawory , tzn chodzi mi o to ze lekkie...

Obróbka głowicy...
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 10, 2005, 21:20:52 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
zaworki zawsze można jakie? dobrać. najlepiej długo?c ta sama a ?rednica moze się z deka róznić bo chyba prowadnice do zaworów można nowe wcisn?c czyżbym się mylił  :twisted:
A dorobienie ich no problemo. i wystarczy takie większe zawory dac do go?cia co robi głowice. Wcisnie nowe gniazda rozpiłuje co potrzeba. Trzeba sobie poogl?dać róznego typu zaworki i się bawic bawić  :twisted: Może od DOHC fiacika podejd? :roll: (jesli sa wieksze)

Obróbka głowicy...
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 11, 2005, 10:07:49 am »

Gosc1

  • Gość
Cytat: "Van#1860"
zaworki zawsze można jakie? dobrać. najlepiej długo?c ta sama a ?rednica moze się z deka róznić bo chyba prowadnice do zaworów można nowe wcisn?c czyżbym się mylił  :twisted:
)


no w sumie przy remontach glowic jak sie zuzyja trzonki zaworow to sie je przetacz delikatnie i pasuje z nowymi prowadnicami czyli musi sie dac

Obróbka głowicy...
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 11, 2005, 13:10:32 pm »

Gosc1

  • Gość
nikt nie mowi ze tunig jest tani , a taka obróbka glowicy to nie byle stozek tylo konkret ale i przyrosty sa nie male  ja za wcisniecie nowych prowadnic , spasowanie zaworow + lanowanie i docieranie zaworow ze sprawdzeniem szczelnosci 100zl zaplacilem

pozdrawiam

ps koszty sie zaczynaja przy 16 V  :twisted:

Obróbka głowicy...
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 11, 2005, 13:33:49 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytuj (zaznaczone)
Trzeba sobie poogl?dać róznego typu zaworki i się bawic bawić  Może od DOHC fiacika podejd?  (jesli sa wieksze)
To moze zabawimy sie w Crofta ??? Gosc do głowic dohc fiata wkłada ssace 49mm i wydech 45 :twisted:  :twisted:  :mrgreen:  (albo 46 nie pamietam dokladnie) 16v ODPADA :lol:
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Obróbka głowicy...
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 14, 2005, 11:34:23 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
16v to jest to co tygrysy lubi? najbardziej
Ale bardziej tygrysy lubi? 24v  :twisted:

Obróbka głowicy...
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 14, 2005, 13:00:15 pm »

Gosc1

  • Gość
ostatnio z nudów przegladalem katalog firmy Paradowscy doszedlem do citroena i tylko tam byly zawory odpowiedniej dlugosci (tzn dajace mozliwosc obciecia ) , na wiecej nie mialem czasu