Tak , funkcja "ssania" jest automatycznie sterowana przez ECU w zależno?ci od temp. silnika. Czujnik temp silnika dla ECU jest wkręcony w obudowę termostatu jak pamiętam.
Po pierwsze sprawd? styki, zdejmij ł?czówki, oczy?ć i załóż zpowrotem. Spróbuj zrobić reset kompa, odłacz akku na "długo?ć" papierosa ( ok 3-5 min.), podł?cz akku, odpal silnik (jak sie da) , nagrzej do momentu zał?cznia się wentylatora chłodnicy, wyłacz silnik, odł?cz akku na 10 -15 sekund. podł?cz akku i powino być OK. Je?li będzie odpalał , ale będzie gasł lub niskie obroty , musisz lookn?ć na przepustnicę + silnik krokowy. Je?li odpalasz na zimnym silniku to ssanie "robi" dużo paliwa , a mało powietrza , przy nagrzewaniu się silnika , ECU zmniejsza ilo?ć paliwa, a co za tym idzie musi ruszyć lekko przepustnicę , aby dodać powietrza, aby były wyższe obroty. Posprawdzaj styki , oczy?ć wtyczki zrów reset kompa.
Pozdr