Co do tej wymiany oleju, to można to robić bez kanału i bez podnoszenia samochodu. Do obu korków można sięgnąć ręką kładąc się obok samochodu. W przypadku skrzyni biegów musisz uważać, bo w bocznej ścianie są dwa korki - niższy to wlewowy (ten się odkręca), a wyższy to technologiczny (tego nie ruszasz).
Do wlewania polecam plastikową, dwulitrową butelkę po Coca-Coli. Bierzesz igielitową rurkę, możliwie jak najgrubszą, tak ze 40cm długości, i przepychasz ją ciasno przez otwór wywiercony w korku butelki, aż do dna. Z butelki powinno wystawać ok. 15cm. Nalewasz olej do butelki, zakręcasz, koniec rurki wsadzasz w otwór wlewowy i ściskając butelkę wytłaczasz olej do skrzyni.
Starego oleju nie wylewasz do kanału (bo to zbrodnia ekologiczna) tylko robisz sobie z niego maŹ antykorozyjną. Możesz zmieszać ze smarem, Fluidolem albo Bitexem (zależnie od potrzeby) i wykorzystać.
Pozdrawiam
Paweł Rajewski