Witam, mam problem z układem monowtrysku w boshu 1.6 gli, pojazd pracuje na gazie bez zarzutów, na benzynie po puszczeniu gazu nie trzyma wolnych obrotów, pracuje nierówno w pełnym zakresie. Zastanawiałem się nad adaptacją na całego układu wtryskowego od Golfa 3 1,8 (z tego co widziałem ma też większą średnicę ) i montazu np. równiez większej średnicy parownika. Wyczytałem, że układ powinien pasować bez większych przeróbek, natmiast czy ma być to z golfa 3 1.8 75 90km ?
mam serwomotor na 4 piny, generalnie cięzko już dostać tego typu urzadzenia na rynku wtórnym.
Myślałem tez nad reanimacją tego co jest zamontowane, tj. np. wrzucić wtrysk do myjki ultradźwiękowej, sprawdzenie wartości czujnika TPS oraz wymiany serwomotoru na nowy.
W przypadku gdyby chcieć reanimować fabrykę to jak sprawdzić czujnik TPS na których pinach ma mieć 4,9 V przy pełnym otwarciu ? da się również jakoś sprawdzić serwomotor ?
Czy jest też możliwość uszkodzenia regulatora paliwa, jeśli tak to jak go sprawdzić?
Może pasuja jeszcze jakieś inne układy wtryskowe od innych modeli ?
dziękuję za pomoc, pozdrawiam