Autor Wątek: problem z zlaczem diagnostycznym..  (Przeczytany 1872 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

problem z zlaczem diagnostycznym..
« dnia: Maj 31, 2006, 20:25:03 pm »

gorus

  • Gość
witam serdecznie !
na wstepie pragne powiedziec ze jestem nowy i jezeli temat przezemnei poruszany byl juz na forum - bardzo przepraszam. Uzywalem szukajki lecz nie znalalzlem nic co by mi pomoglo.

A wiec chodzi mi o zlacze diagnostyczne w polonezie atu plus rocznik 97. To jest to 3-pinowe pod mask? obok kompa czy gdzies indziej ? i jaki kabelek musze miec ? wystarczy ten na trzech rezystorkach ? Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi.

pozdrawiam serdecznie.

taaa to teraz juz wogole jestem wyglupiony... zatem wnioskujac z forum mam wtrysk bosha skoro jest jedna cewka zaplonowa, zlacza diagnostycznego nie mam co szukac pod wykladzina po stronie pasazera ? zostaje to cos 3-pinowe z prawej strony pod mask? i czy tym jakos polacze sie z kompem ? blagam o jakas pomoc.... echh :(

problem z zlaczem diagnostycznym..
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 01, 2006, 10:23:41 am »

kan

  • Gość
To jest to złacze 3 pinowe pod mask?. Interfejs dowolny z lini? K+L.

problem z zlaczem diagnostycznym..
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 01, 2006, 12:19:46 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
tluklismy juz ten temat do znudzenia  :cry:

prosze bardzo, oto lineczka pierwsza z brzegu:
http://www.fso.inds.pl/viewtopic.php?p=198522&highlight=#198522
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

problem z zlaczem diagnostycznym..
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 02, 2006, 00:41:51 am »

gorus

  • Gość
no tak w sumie juz to przegladalem, z tym ze wlasnie dorwalem gdzies na necie schemat oparty o tranzystory dwa i pare opornikow wiec nie wiem czy to ma prawo zadzialac ? czy jestem w stanie cos uszkodzic w razie czego ? W ten weekend testuje uklad na tranzystorach jak to nie zadziala biegne do sklepu po max232..

pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi

problem z zlaczem diagnostycznym..
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 02, 2006, 01:19:01 am »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
wez sie odrazu za MAXa... cena nie jest straszna, a komfort i pewnosc, ze nie uszkodzisz portu znacznie wieksza...
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

problem z zlaczem diagnostycznym..
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 02, 2006, 17:09:27 pm »

gorus

  • Gość
jasne, rozumiem. Zatem juz wszystko wiem (tzn tak mi sie zdaje ;-))

Dziekuje raz jeszcze za odpowiedzi i cierpliwosc :-)

pozdrawiam