Autor Wątek: Silnik z wtryskiem wielopunktowym Polonez a zapłon  (Przeczytany 6771 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Silnik z wtryskiem wielopunktowym Polonez a zapłon
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 12, 2006, 13:21:09 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13953
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
GT
co ?
niby jak ma strzelac w wydech ,przeciez spalin sie juz nie zapali
predzej moze strzelac w dolot ,bo zawory ssacy i wydechowy sa rownoczesnie otwarte przez jakies 40* obrotu walu w polozeniu gornym
ale jakos bosch i abimex nie strzelaja ,z pewnoscia dlatego ,ze zaplon wystepuje w czasie ruchu tloka do gory ,wiec mieszanka jeszcze nie wchodzi do cylindra

zreszta nie twierdze ,ze mnie przekonano o tym na forum ,tylko ,ze naprowadzono i sam sprawdzilem
chcesz sam sprawdzic to prosze
masz boscha ,tak ?
zamien przewody na swiecach na 2 i 3 cylindrze ,pozniej na 1 i 4
silnik bedzie pracowal tak samo
teraz sproboj tej sztuczki w GLE  :twisted:

[ Dodano: 2006-07-12, 13:22 ]
Meggido,
tak aparaty 1.5 i 1.6 sa rozne
napewno przyspieszacz bezwladnosciowy jest inny ,nie pamietam czy podcisnieniowy jest inny
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Silnik z wtryskiem wielopunktowym Polonez a zapłon
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 12, 2006, 13:26:45 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
KGB, nie bede sie narazie wadzic, jak bede mial auto pod reka to to srawdze, ale przyznam ,ze jestem w szoku

Silnik z wtryskiem wielopunktowym Polonez a zapłon
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 12, 2006, 14:25:54 pm »

Meggido

  • Gość
Jak te aparaty rozróżnić?

Silnik z wtryskiem wielopunktowym Polonez a zapłon
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 12, 2006, 15:23:29 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13953
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie pamietam jakie oznaczenia sa do jakich aparatow ,a w ksiazce nie napisal morawski
moze bedzie napisane 1600 i 1500 ,pod reka mam tylko stykowy ,a tam nie widze oznaczen

w ksiazce sa za to charakterystyki i sa skrajnie rozne dla 1600 i 1500 - obu przyspieszaczy
sumarycznie dla obu wychodzi podobnie (roznica 2-3*) dla tych samych obrotow i takiego samego podcisnienia
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Silnik z wtryskiem wielopunktowym Polonez a zapłon
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 12, 2006, 15:34:56 pm »

Meggido

  • Gość
W sklepie i na szrocie dziwnie na mnie patrzyli gdy pytałem o aparat elektroniczny do poloneza 1600.

Silnik z wtryskiem wielopunktowym Polonez a zapłon
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 17, 2006, 20:15:24 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
A swoj? drog? to my?lał już kto? na temat założenia czujnika spalania stukowego do poldka, mam takowy z forda RS1600 i z chęci? bym go dołożył do projektu EFI ale nie za bardzo mam koncepcję jak go wkręcić do bloku gdy nie ma dziury na niego , ew gdzie można bezpiecznie wywiercić (z forum magasquirta w USA wyczytałem że nalepsze miejsce jest 2-5 cm w dół od ł?czenia bloku z głowic?)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Silnik z wtryskiem wielopunktowym Polonez a zapłon
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 17, 2006, 21:18:52 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13953
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a nie lepiej w glowice wkrecic ?
jezeli w blok to jakos na tylnej lub przedniej scianie - np.pod termostatem
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Silnik z wtryskiem wielopunktowym Polonez a zapłon
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 17, 2006, 21:53:59 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Czujnik z reguły jest montowany między 2 a 3 garem , tyż pod głowic? - tak był w fordzie, tak samo mam r19.
"jest ryzyko , jest zabawa"

Silnik z wtryskiem wielopunktowym Polonez a zapłon
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 18, 2006, 00:20:51 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13953
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nom ale jak wyobrazasz sobie zamontowanie miedzy 2 i 3 cylindrem
od strony kolektora wydechowego troche goraco ,a od strony ssacego sa komory lasek popychaczy ,wiec troche przestrzeni miedzy cylindrem a scianka korpusu
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Silnik z wtryskiem wielopunktowym Polonez a zapłon
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 18, 2006, 13:55:05 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Więc od strony kolektora dolotowego jednak odpada - komora spowoduje że czujnik nie będzie "słyszał" stuków. Strona wydechowego jest więc bardziej realna.
"jest ryzyko , jest zabawa"

Silnik z wtryskiem wielopunktowym Polonez a zapłon
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 18, 2006, 14:40:25 pm »

satizo

  • Gość
G.T.#092, niestety to prawda...w poldku iskra jest w tym samym czasie na 2 cylindrach :)