Autor Wątek: PILNE! Zawór przy zderzaku.  (Przeczytany 2353 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

PILNE! Zawór przy zderzaku.
« dnia: Wrzesień 07, 2006, 19:23:50 pm »

Cyneq

  • Gość
Ostatnio musiałem ?ci?gnać zderzak...
Przy próbie ponowgedo doci?gniecia zaworka w poblize zderzaka, okazało się ze trochę obróciłem zawór i zaczęło uciekać z pod jednej z "nakrętek". Gaz z przewodu uciekł.
Niestety, nie bardzo daje się to bardziej dokrecić.
Zaorek wygl?da tak - przewód wchodzi w rurkę z sze?ciok?tem (tu ucieka) 19, za  tym jest kolejny element na 17 i potem jest zaworek.
To ostanio poł?czenie można bez problemu zdemontować i zmontować.
Nie mogę neistety ani dokrecić tej czę?ci na przewodzie, ani jej odkręcić od tej 17tki, kręci się cało?ć aż do zaworka. Domy?lam się ze najpierw się dokręca t? 19tke w wzaworek, a potem t? 17tk? się dociska zagniatan? końcówkę. Tylko ze taraz nie mogę tego dokręcić.
Macie pomysł co z tym zrobić?

PILNE! Zawór przy zderzaku.
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 07, 2006, 19:54:00 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to niezly jestes jako odkreciles mocowanie (tarcza,satelitka)
od zewnetrznej storny powinienes miec szesciokat 19 i za niego przytrzymaj i dokrec ten dlugi element 19
a przy odkrecaniu weza 17 przytrzymaj dlugi 19 i bedzie po problemie
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

PILNE! Zawór przy zderzaku.
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 07, 2006, 20:11:30 pm »

Cyneq

  • Gość
Do du* co? wytłumaczyłem.
Elementy po odkreceniu zaworka wygl?daj? tak:



KGB, zupełnie nie kumam tego co napisałe?, ale to pewnei dlatego że nie kumasz tego co ja napisałem.  <lol>

PILNE! Zawór przy zderzaku.
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 07, 2006, 22:26:50 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
mozliwe ,ze taki jest powod
ale jestem na swiezo ,bo montowalem dzis zawor tomasetto do Daihatsu
tu wiedze ,ze masz inny zawor (chyba epligaz) ,ale zasada podobna
odkrec ta tulejke z oringiem i wkrec do zaworu
wtedy zostanie ci sam przewod z nakretka mocujaca
przeczysc gwinty ,nasmaruj i skrec
jak nasmarujesz to nakretka bedzie sie ladnie obracac na rurce i nie uszkodzisz rurki (przewodu)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

PILNE! Zawór przy zderzaku.
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 08, 2006, 11:33:57 am »

Cyneq

  • Gość
No więc jest tak.
Sam nie byłem w stanie tego zrobić pojechałem na serwis LPG.
Miły człowiek stwierdził że musi obci?ć końcówkę i wymienić baryłkę.
Męczył się brzeszczotem z 10 minut. Cał? t? końcówkę, to co jest na zdjeciu nie był w stanie rozkręcić i zrobił to na okr?gło.
Ale najlepsze że na końcu stwierdził że nie ma takiej baryłki, bo oni wszystko robi? na 8ce a te przewód to 10. I stweirdził ze musże jechać do serwisu BRC.
A tam okazło się ze też nie maj? (bo teraz też nie ma 10tek), mog? mi najwyżej wymienić wszystko od wlewu aż do butli. Drobiazg, 130 zł.
I kto? się dziwi że ja nie jeżdzę do Fachofwóf i sam wszystko robię. a wniosek jest prosty - jak nie jeste? w stanie co? zrobić samemu ew. z kolegami, to tego nie zrobi nikt.
CENZURA MAĆ.
Ludzie, może gdzie? macie jaki? zaprzyja?niony serwis BRC albo sklep zaopatrzenia, gzie maj? baryłkę i całe to ustrojstwo do "starego" BRC ????
HELP!
PLIS! :)
 :twisted:

PILNE! Zawór przy zderzaku.
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 08, 2006, 12:34:06 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
trzymam sobie wlasnie dla porownania moja rurke wlewu z koncowkami
i proporcjonalnie sa takie same ,ale u mnie nakretka jest na 17 ,wiec u ciebie rzeczywiscie moze byc rurka fi10

jak to nie mozna bylo odkrecic - a od czego imadlo i francuzy ?
jak juz obcial to po ptokach
beczulki fi10 szukaj w sklepach hydraulicznych
albo wymien cala rurke na fi8  ~10pln/m plus obrobienie dwuch koncowek

ewentualnie pozostaje tworek w postaci przylutowania rurki bezposrednio do tego lacznika z oringiem  i wkrecanie zaworu w rurke ,a nie odwrotnie
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

PILNE! Zawór przy zderzaku.
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 08, 2006, 12:44:22 pm »

Cyneq

  • Gość
Cytat: "KGB"

albo wymien cala rurke na fi8  ~10pln/m plus obrobienie dwuch koncowek

No własnie plus wymiana zaworka - 130 zł mi krzyknęli.
Będę kombinował jeszcze.
W zwykłych hydraulicznych my?lisz że taka beczułka będzie??

PILNE! Zawór przy zderzaku.
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 08, 2006, 13:31:02 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "Cyneq#1748"

W zwykłych hydraulicznych my?lisz że taka beczułka będzie??

a masz inny opcje  8)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

PILNE! Zawór przy zderzaku.
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 09, 2006, 17:08:03 pm »

Cyneq

  • Gość
No i wla?nie mam wlew i cały przewód 8ke, dzięki pomocy zasobów Czaka.
Teraz niech mi to założ? tylko bo trzeba tam jak?? przej?ciówkę będzie dać, z tego co widzę, ale nie bedzie to tyle kosztować na pewno :)
Dzięĸi wszystkim za pmoc, zwłaszcza Mastahowi za obszerne wyja?nienia i tutaj i wczorja na GG wieczorem.