Autor Wątek: lataj?cy dr?zek zmiany biegów  (Przeczytany 3290 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lataj?cy dr?zek zmiany biegów
« dnia: Październik 02, 2006, 14:07:09 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2287
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
nowy problem dzi? zauważułem że dr?zek zmiany biegów zacz?ł latać jak głupi na wolnych obrotach. poprostu drga jak nawiedzony, co może być tego przyczyn? może poduszki pod silnikiem? a może takj było a ja tego nie widziałem i tak ma być ale nie wydaje mi sie
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

lataj?cy dr?zek zmiany biegów
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 02, 2006, 20:43:34 pm »

Russell

  • Gość
próbowałeś kiedyś kolego kontrolowanych poślizgów?  albo zakopania się w grzązkim piachu?  wtedy to dopiero drążek lata....  a nic nie jest uszkodzone.

pewnie poduchy stare....  bo jak telelpie drążkiem na postoju, to telepie i skrzynią, a jak telepie skrzynią to i silnikiem. a skoro silnikiem telepie a samochodem juz nie tak bardzo to pewnikiem poduchy

lataj?cy dr?zek zmiany biegów
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 03, 2006, 15:56:47 pm »

Arnold

  • Gość
albo wypadaj?ce zapłony lub rozregulowane zawory, tudzież wszystko co ma wpływ na trzęsienie silnikiem.

lataj?cy dr?zek zmiany biegów
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 03, 2006, 16:20:30 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2287
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
rozregulowane zawory to chyba niet bo ma hydrauliczne popychacze. A te wypadaj?ce zapłony to może mi co? więcej powiesz? Bo jest tak że chodzi na wolnych obrotach, spada ,znowu wchodzi trzyma przez jaki? czas i znowu spada i w tym czasie dr?żek najbardziej lata. Jeszcze jest tak że jak mu sie doda raptownie gazu to go muli i szarpie.Swiece nowe przewody też, przeczy?ciłem czujnik położenia wału ale to nic nie dało ,błedów nie ma bo sprawdziłem,jedyne co mnie zastanawia to resztki oleju na ?ciankach przepustnicy ale to dosłownie rosa.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

lataj?cy dr?zek zmiany biegów
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 03, 2006, 16:54:21 pm »

Russell

  • Gość
jak bedziemy szli tym tokiem to można by wszystko pod to podpi?c, na przykł?d
kable WN bo może nie pracowac na jednym cylindrze albo też ?wiece,
cewka bo moze nie pracowac na dwóch
 :twisted: . Co tam jeszcze.   olej na przepustnicy? no to co. pierscienie, uszczelniacze na zaworach. hmmm

lataj?cy dr?zek zmiany biegów
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 04, 2006, 13:37:15 pm »

FSO maniak

  • Gość
Myslę ze to bedzie docisk sprzegla. Sam tak mialem zmienilem docisk i jest ok tzn wajcha nie lata :D

lataj?cy dr?zek zmiany biegów
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 04, 2006, 20:16:41 pm »

drucik#1814

  • Gość
zakładam, ze obroty biegu jałowego s? OK, nie tak jak u mnie - 400, hehe

lataj?cy dr?zek zmiany biegów
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 04, 2006, 20:38:54 pm »

krzychu

  • Gość
Cytat: "Mariusz"
Bo jest tak że chodzi na wolnych obrotach, spada ,znowu wchodzi trzyma przez jaki? czas i znowu spada i w tym czasie dr?żek najbardziej lata.


No to sobie sam odpowiedziałe? masz problemy z wolnymi obrotami, jeżeli obroty biegu jałowego s? zbyt małe to telepie silnikiem.

Pozdr.

lataj?cy dr?zek zmiany biegów
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 04, 2006, 20:46:47 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2287
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
nom a czym to jest spowodowane krokówka czy co już sie doszukuje we wszystkim i nie wiem
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

lataj?cy dr?zek zmiany biegów
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 04, 2006, 21:44:35 pm »

Arnold

  • Gość
Faktycznie popychacze hydrauliczne :) O wolnych obrotach nie wspominałem bo to wydawało się było oczywiste. A wypadanie zapłonów objawia się takim dziwnym pukaniem w wydechu (nie wiem jak to okre?lić), po prostu jak staniesz z tyłu to będziesz widział po spalinach i słyszał (pukanie) że wydobywaj? się nieregularnie :)

lataj?cy dr?zek zmiany biegów
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 05, 2006, 13:06:16 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2287
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
tak jak Arnold mówisz tak jest to wła?nie jak sie stanie z tyłu za tłumikiem to słychać. A jeszcze jak możesz to powiedz mi jak sie z tym uporać żeby było git:))
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

lataj?cy dr?zek zmiany biegów
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 06, 2006, 19:37:27 pm »

Arnold

  • Gość
Tak jak mówiłem: kable, ?wiece lub zawory. Trzecia opcja raczej odpada, bo masz hydraulikę.
Więcej mi nie przychodzi na razie do głowy. Ogólnie wszystko, co ma wpływ na zapłon. Może kto? ?le ustawił pasek czy co Wy tam macie w OHV :P