Autor Wątek: W moim poldku 1,6GLI przepala bezp. pompy paliwa  (Przeczytany 1431 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

W moim poldku 1,6GLI przepala bezp. pompy paliwa
« dnia: Październik 07, 2006, 21:42:00 pm »

Poldeusz

  • Gość
Witam! Drodzy forumowicze pomóżcie!! Zepsuł mi się poldek 1,6 GLI (1995 r.) i to na domiar złego nie działa ani na benzynie ani na gazie. Gdy przekręcę kluczyk w stacyjce, to pali mi bezpiecznik przy komputerze (tam gdzie znajduje się cztery - pali drugi od lewej), przestaje działać pompa paliwa. Jak temu zaradzić? Czyżby spalona pompa, a może tylko zwarcie? Jak to sprawdzić? Wczoraj po wymianie bezpiecznika mogłem jeszcze kawałek pojechać (bo potem przeskoczył na gaz). Dzisiaj już kompletna klapa, po przekręceniu kluczyka od razu pali bezpiecznik (7,5 A - tak jak pisałem drugi od lewej przy komputerze) POMOCY!!! :cry:

W moim poldku 1,6GLI przepala bezp. pompy paliwa
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 07, 2006, 22:04:51 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3417
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
sprawdz czy jak kable siedza w zaciskach w tej puszcze bezpiecznikow czy "z drugiej" strony ktorys nie styka sie z innym. moze mocowanie bezpiecznika luzno lata i nie styka sie dokladnie z powierzchnia bezpiecznika?
albo zwarcie gdzies indziej.... tu magika nie ma trza siasc i po kolei sprawdzac kabelki...
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

W moim poldku 1,6GLI przepala bezp. pompy paliwa
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 07, 2006, 22:22:30 pm »

Poldeusz

  • Gość
Witam! Mam problemy z Poldkiem 1,6 gli (ABIMEX). Nie che palić na zimnym silniku na gazie. Nawet nie "dygnie". Muszę go zapalić na benzynie i przejechać ok. 3 km. - aby się rozgrzał i dopiero wtedy mogę przeł?czyć na gaz. Dodam że do tej pory palił ?wiatnie na gazie i na benzynie. CO MOżE BYć PRZYCZYNA???  Jeżeli to istotne - to ma przejechane na gazie ponad 100000 km. No ale do tej pory sprawował się ?wietnie.

W moim poldku 1,6GLI przepala bezp. pompy paliwa
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 08, 2006, 16:25:08 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3417
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
moze siada juz parownik/reduktor? kiedy robiles wymiane filtra gazu? jakie jest spalanie na gazie?
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

W moim poldku 1,6GLI przepala bezp. pompy paliwa
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 08, 2006, 16:44:47 pm »

Poldeusz

  • Gość
Od wymiany filterkas gazu przejechałem ok 3 tys km, no ale membrany czy nie są od 1999 r. tego nie wie nikt (reduktor emmegaz)

[ Dodano: 2006-10-08, 16:46 ]
zapomniałem dodać że spalanie to ostatnio właśnie się poprawiło 8,5 na trasie.

[ Dodano: 2006-10-08, 16:50 ]
Najbardziej gryzie mnie to, że nie odpalę na benzynie bo potem gdy parownik się rozgrzeje to już działa o.k. Próbowałem wczoraj rozpinać to zsybkozłącze  od pompy paliwa w bagażniku pod kołem zapasowym (pod klapką), no i nie wywalało bezpiecznika. Może to pompa ma zwarcie?

[ Dodano: 2006-10-08, 16:50 ]
mój gg: 4244081