Autor Wątek: Sekwencja , butla w kole, problem przy tankowaniu, tylko 15L  (Przeczytany 2039 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sekwencja , butla w kole, problem przy tankowaniu, tylko 15L
« dnia: Lipiec 07, 2007, 07:42:10 am »

Scrash

  • Gość
Witam. Zarejestrowalem sie na waszym forum ze wzgledu na autko tescia i jego problemik.
Posiada on Poldka  z silniczkiem Rovera 1,4  16v z instalka sekwencyjna Zavolli, sterownikiem Bingo i butla w kole zapasowym.
Jak sie nie myle to butla ma ok 37 literkow wiec 30 l powinno tam wejsc.
Nigdy nie mial problemow z tankowaniem bo zawsze mu tyle wchodzilo ale ostatnio kilka razy sie zdazylo ze wyjechal butle do konca i przy tankowaniu nie chcialo mu wejsc wiecej jak 15 litrow. Co tam sie stalo ? Zapowietrzyl sie zbiornik czy jak ?

Sekwencja , butla w kole, problem przy tankowaniu, tylko 15L
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 07, 2007, 10:30:09 am »

WKLIW

  • Gość
najprawdopodobniej zawiesza się pływak od zaworu. ale niech się gaziarze wypowiedzą :D:D:D

Sekwencja , butla w kole, problem przy tankowaniu, tylko 15L
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 07, 2007, 12:55:44 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Wyejzdzic caly gaz z butli a potem wziasc mlotek i przypiepszyc pare razy w okolice wielozaworu. Zawor odcinajacy sie powiesil.
Jak nie pomoze to to gaziarzy.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Sekwencja , butla w kole, problem przy tankowaniu, tylko 15L
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 09, 2007, 13:26:19 pm »

-Automatic-

  • Gość
istnieją inne możliwości :
1.żle zamontowany wielozawór lub niewłaściwy typ (od innej butli)
2.zbyt niskie ciśnienie na pompie do tankowania .
3 jest jakiś płyn w środku butli ( woda? olej?) co ogranicza jej pojemność ! ale to raczej nieprawdopodobne

Sekwencja , butla w kole, problem przy tankowaniu, tylko 15L
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 11, 2007, 15:02:34 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Po pierwsze to czy LPG wypalił w butli czy sterownik to stwierdził. Jeśli sterownik to może czujnik ilości gazu się przestawił i przełącza się na LPG przy połowie zbiornika.

Jeśli nie to trzeba poobserować zachowanie wielozaworu w butli...

Tak prywatnie spytam to jak mu się jeździ z tą instalacją, jak dynamika  spalanie w stosunku do PB.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.