Autor Wątek: Ustawienie zapłonu  (Przeczytany 1899 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ustawienie zapłonu
« dnia: Listopad 21, 2007, 13:38:13 pm »

webgo

  • Gość
Polonez przejściówka 1.5 z 91 roku.
Po odpaleniu na gazie(na benzynie nie jeżdżę w ogóle już 3 lata) nie osiąga więcej niż 500 obrotów, pracuje jak traktor i często gaśnie. Wymieniłem palec w aparacie, przewody, świece. Prawdopodobnie zapłon nie jest ustawiony tak jak trzeba. Jeśli ktos może proszę opisać krok po kroku jak go ustawić?

Ustawienie zapłonu
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 21, 2007, 17:16:49 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
ustaw silnik tak, żeby 1 tłok był w GMP (górny martwy punkt). Ustaw palec rozdzielacza na przeciwko miejca w kopułce gdzie wkładasz kabel z 1 swiecy. załóż kopułkę. odpal. kręcąc lewo/prawo MINIMALNIE dojdź "na ucho" do momentu gdy silnik pracuje najrówniej.

Pytanie drugie, masz dobrze ustawione obroty na gaźniku?
moduł jest w porzadku? elektrowzawór w gaźniku sprawny?
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;