Autor Wątek: alternator  (Przeczytany 1332 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

alternator
« dnia: Grudzień 29, 2007, 22:35:43 pm »

Kołcz_1906

  • Gość
mam pytanie czy moc alternatora ma jakies znaczenie, dokladnie chodzi o astre g fabrycznie byl altek 70A, zakupilem alternator ale niestety nie mial oznaczenia jaka ma moc, prawdopodobnie jest to alternator o mocy 100A czyli z wersjii z klimatyzacja lub z diesla, wszystko pasuje jezdzilem na nim 2 dni dzisiaj rano odpalilem i okazalo sie ze regulator napiecia diabli wzieli.
czy moze to byc wina tego ze jest z diesla lub z auta z klima??

alternator
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 30, 2007, 03:38:18 am »

karol-1987

  • Gość
moim zdaniem nie. pewnie sie akurat dwie rzeczy na raz złożyły że regulator padł. albo regulator był od słabszego alternatora, dlatego padł.

PS. a skąd wiesz, że regulator padł?

alternator
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 30, 2007, 09:17:05 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3417
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Kołcz_1906, ztcp to do poloneza Jaro włożył alternator z astry (chyba właśnie 100A) i problemów nie było. Wymien regulator napiecia - do konkretnego alternatora i zapomnij o problemie.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

alternator
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 30, 2007, 15:15:26 pm »

Kołcz_1906

  • Gość
karol-1987 gasna zegary tzn zaden nic nie wskazuje, jak wlacze np. ogrzewanie szzyby i dmuchawe to problem ustaje w momencie dodania gazu znowu to samo, pozatym mierzylem napiecie ladowania i na wolnych obrotach bez obciazenia ma ok 18V wraz ze wzrostem obrotow rosnie, z obciazeniem jest 14,4V i nic nie wskazuje na jakas usterke.

przy altku nic nie bylo grzebane z wygladu jest niemalze nowy, chyba bede musial sie pobawic z tym.

dzieki za odp

jeszcze jedno a czy jest mozliwosc ze alternator w dieslu ma odwrocone bieguny albo cos w tym stylu??