Autor Wątek: Brunox, Cortanin F, Polrust, . . . . .  (Przeczytany 27972 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Brunox, Cortanin F, Polrust, . . . . .
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 13, 2009, 16:02:06 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Cytat: "Fistasz"
Cytat: "Jaro"
Ma ktoś doświadczenia ze stosowaniem Cortaninu na czas krótszy niż podane w instrukcji 24h? Powiedzmy 5-6h.
Nawet po 48h jest d*pa i zaczyna rdzewiec. Lepiej tego wogóle nie stosowac.


O RLY? Póki co wszędzie gdzie zastosowałem Cortanin, porządnie go zmyłem wodą i benzyną ekstrakcyjną, pomalowałem Unikorem, nic nie wyłazi. No ale poczekam jeszcze z rok-dwa z osądzaniem, czy to kupa czy dobry środek.
LOW & SLOW

Brunox, Cortanin F, Polrust, . . . . .
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 13, 2009, 21:42:18 pm »

marcij

  • Gość
Cytat: "Zoltan#1930"
[.... ,Daj namiary gdzie ją kupić to będe wdzięczny :)
.....


allegro.pl

Btw. jak jakis czas temu poprosilem w sklepie o minie , to gosc zrobil oczy i powiedzial, ze nie wie o co mi chodzi.

Brunox, Cortanin F, Polrust, . . . . .
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 14, 2009, 10:31:56 am »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1907
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kilka ich było ;)
    • http://www.intermediaservice.pl
Cytat: "Zoltan#1930"
Daj namiary gdzie ją kupić to będe wdzięczny :)

Np. w Jaworznie - groszowa sprawa. Kupiłem ostatnio bo zabezpieczam tym podłogę zanim wygłuszenie przykleję. Nazywa się ciut inaczej ale to to samo i działa tak samo.

Brunox, Cortanin F, Polrust, . . . . .
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 06, 2010, 11:20:05 am »

TooSlow

  • Gość
Szukam odpowiedzi na oczywiste pytanie - jaka jest wydajność Polrusta z litra? Oczywiste bo mogę sobie spojrzeć na opakowanie, ale ja się pytam w praktyce.

Brunox, Cortanin F, Polrust, . . . . .
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 06, 2010, 11:54:21 am »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
W razie gdyby ktoś szukał minii, to jest jedna jedyna aukcja na Allegro.pl:

http://www.allegro.pl/item912653342_minia_olowiana_super_farba.html

:)
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Brunox, Cortanin F, Polrust, . . . . .
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 06, 2010, 19:09:30 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
ja całe auto zdarłem szlifireką - pomalowalem zwica epoksydową. potem szpachla.( oj nadocieralem sie) i farba. jest OK. z poloneziem tez tak zrobie.. (  zpodwoziem) tyle ze bez szpachli.
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Brunox, Cortanin F, Polrust, . . . . .
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 06, 2010, 19:17:26 pm »

TooSlow

  • Gość
Ja muszę całą ramę (kratownicę) w Trucku zrobić - część jest OK, ale dwie poprzeczki są w stanie kiepskim. Nowych nie będę kupował, tylko wzmocnię jakąś grubszą blachą. Ale te dobre chcę zrobić Polrustem, tylko nie wiem czy jest sens, skoro za 200 zł mogę kupić całą ramę części bagażowej w stanie dobrym +.

Brunox, Cortanin F, Polrust, . . . . .
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 12, 2010, 22:36:39 pm »

Offline show

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 745
    • FSO 1500
Testowałem Cortanin, i powiem ,ze jest taki sobie, farba odpada z niego, przed malowaniem trzeba go oczyscic, najlepiej usunąć rdzę mechanicznie, jesli sie nie da (np. male wżery ,pory) to tam stosowalem Cortanin ,polezal z godzinkę i znów wszystko darłem szczotką drucianą, potem przemyłem rozpuszczalnikiem i podkład na to. Unikor jest do kitu!!, po zimie zdrapywalem go paznokiciem !!, ostatnio użyłem hammerita przy naprawie odpływów, po zimie zdam relację jak sie sprawdził ,auto jeździ w zimę także sól działa...czysciłem szczotą drucianą i dałem cortanin w te małe wżery i potem znów szczotką


Brunox, Cortanin F, Polrust, . . . . .
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 15, 2010, 17:41:21 pm »

Chudson

  • Gość
cortanin jest dobry w przypadku zabezpieczania czystej blachy. Używam go przy spawaniu auta gdy wiem ,że na kilka dni mi zejdzie robota i elementy już zrobione mogły by zacząć zachodzić rdzą. Łatwo sie maluje, zabezpiecza przed rdza i bardzo łatwo szczotką drucianą odchodzi gdy już się całośc pospawa i chce malować.
Do zabezpieczeń natykorozyjnych niestety kiepska.  

Najlepsze są podkłady aktywne czyli np z dodatkiem cynku - drogie ale dużo lepsze niż zwykłe dwuskładnikowe bo nie tylko mechanicznie ale i chemicznie zabezpieczają blachę

Brunox, Cortanin F, Polrust, . . . . .
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 15, 2010, 18:12:21 pm »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 785
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
Najlepsze są podkłady aktywne czyli np z dodatkiem cynku - drogie ale dużo lepsze niż zwykłe dwuskładnikowe bo nie tylko mechanicznie ale i chemicznie zabezpieczają blachę.Wszystko się zgadza.Cortanin z doświadczenia wiem że jest kiepski.Hamerajt polecam do drobnych zaprawek ognisk korozyjnych podwozia.A potem na to bitex , albo inny dobry preparat , bitumiczny. Najważniejsze to dobre przygotowanie podłoża. Dokładne oczyszczenie, odtłuszczenie, zagruntowanie,ewentualnie podkład,farba nawierzchniowa,i dopiero ,bitex,lub inne preparaty. Napewno będzie skuteczne. :D
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123