Autor Wątek: GSi vs wilgoć  (Przeczytany 2622 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

GSi vs wilgoć
« dnia: Luty 09, 2008, 10:38:05 am »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
Panowie problem jest.
Problem wystepuje przy pogodzie deszczowej /mglistej.
Przy rozruchu nastepuje nierowna praca silnika swieci sie kontrolka "check engine" Po rozgrzaniu silnika problem ustepuje , obroty trzyma rowno-silnik pracuje normalnie.Bez znaczenia czy na LPG czy pb .Przewody WN nowe swiece tez ok niema na nich syfu.
Problem swiecenia check engine pojawia sie rowniez czasami w trasie na minute dwie bez skutkow ubocznych tzn nierowna praca silnika.
Jezeli powietrze jest suche problemu niema chodzi jak złoto :D
 Wina cewki ? Licze na pomoc
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

GSi vs wilgoć
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 09, 2008, 11:45:43 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3788
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Taki ładny Plus, a już coś się psuje...  :twisted:
Bez jaj, wilgotne powietrze wpływa raczej na instalację elektryczną. Może gdzieś masz jakieś przebicie ? Obejrzyj wszystko dokładnie.  :D
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

GSi vs wilgoć
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 09, 2008, 15:36:59 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
Jak to mowią w przypadku kobiet-"uroda to nie wszystko" nawet i Mercedesy sie psują :P a na powaznie -prosiłbym o konkrety.
przewody WN niemaja przebicia.Sentechy co mialem to był shit niezly bo dyskoteka pod maską była po otwarciu na wilgoci wieczorem a przewody mialy moze z pol roku.Iskra ladnie sobie skakala po kolektorze i w przewod paliwowy od parownika....spoko :P Na Ełkowskich jest ok.Teraz sie przejechalem to bylo ok po odpaleniu chodził pieknie.. :|
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

GSi vs wilgoć
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 09, 2008, 23:06:14 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2287
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
seba zobacz czujnik temperatury zasysanego powietrza, może ten cholerny termistor sie już wykruszył albo robi zwarcie i komp czyta  rezystancje min.  tak jakby na gorącym silniku.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

GSi vs wilgoć
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 09, 2008, 23:52:05 pm »

Meyron

  • Gość
Witam.Ja swego czasu miałem podobny problem.Deszczowa pogoda,wilgotne powietrze i trudności z odpaleniem silnika aż w końcu nie moglem go odpalic w ogole.W moim przypadku była to popękana kopulka rozdzielacza zapłonu.Nie wiem  :oops: czy w nowszych silnikach,takich jak Twojego poldka też jest taka część ale być może usterka jest w tym temacie.

GSi vs wilgoć
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 10, 2008, 11:25:26 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Raczej nie ma :)

Ale problemu nalezy szukać gdzieś w elektryce.
Ja bym wykręcił świece , zdjął przewody z modułu i czapki zaklajstrował tawotem a wnętrze spryskał WD-40 i zalożył.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

GSi vs wilgoć
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 10, 2008, 16:04:07 pm »

Długi

  • Gość
Można spróbować (dla zasady) potraktować np. WD40 wszystkie wtyczki i łączenia elektryczne pod maską  - jak to się mówi czasami: "Diabeł tkwi w szczegółach".

GSi vs wilgoć
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 22, 2008, 14:29:25 pm »

yogimaster

  • Gość
Sentech do gazu.... 10 yś. km i dostały przebicia!!!!
SHIT SHIT SHIT

GSi vs wilgoć
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 22, 2008, 15:07:33 pm »

JAGOS

  • Gość
SeBa,  10000% przewody WN.... Wymien przewody i zobacz jak bedziesz smigal..... mialem to samo. Odpalilem to chodzil nierowno a jak sie rozgrzal i przewody sie rozgrzaly i wilgoc wyparowala bylo super...... Wymien i sprawdz..... Najlepiej razem ze swiecami. Kup takie sylikonowe z takimi sylikonowymi nasadkami na swiece to wilgoc nie ma jak sie dostac.... Pozdrawiam"::)