Witam wszystkich i zwracam się z ogromną prośbą o informacje dotyczące jak prawidłowo albo możliwie jak najlepiej (samemu - bez analizatora spalin) wyregulować gaźnik typu 34S2C16 w 1,6 GLE z 1995r.
Poniżej dołączam moje ustawienia i spostrzeżenia o gaźniku i nie tylko:
1. Według książki ustawiłem za pomocą suwmiarki odległość pomiędzy pływakiem a płaszczyzną pokrywy komory na 8 mm gdzie dźwignia do regulacji poziomu paliwa (pływaka) była dociśnięta (bardzo delikatnie docisnąłem palcem) do iglicy zaworka.
2. Skok pływaka ustaliłem na 6 mm
3. Przy ustawieniach składu mieszanki biegu jałowego wykręca także się pokrętło do regulacji położenia przepustnicy gaźnika do ostawienia możliwie najniższej równomiernej pracy silnika - u was jaka jest to wartość obrotów?
(wiadomo że po ustawieniach na koniec podkręca się obroty na 800 - 900 obr./min.)
4. Świece zapłonowe były okropnie zakopcone co dowodzi że mieszanka była za bogata.
5. Luzy zaworowe ustawiłem na: wydech 0,20 a dolot 0,15.
6. Pompka paliwa oczyszczona, sprawdzona i działająca.
7. Przyspieszanie to istny koszmar...
8. Filtr paliwa ok.
Chodzi mi o to jak dobrze ustawić gaźnik gdyż sam prawie wcale nie miałem do czynienia z nimi a zapewne są osoby na tym forum które doskonale znają sie na tej sprawie i do nich kieruję prośbę o pomoc by mogli się podzielić swoimi doświadczeniami.