owszem jest to naprawialne tylko, ze to syzyfowa praca... po jakims czasie znowu plyn wycieknie...
za problemy odpowiedzialna jest nieszczelnosc tej instalacji (u mnie plyn wyciekl przy silownikach, pompka firmy HELLA w kabinie byla OK) spowodowana peknieciami.
z tego co pamietam to przy silownikach w lampach i przy pompce sa "odpowietrzniki"... takie male szpileczki tuz przy koncowce rurki wchodzacej do silownika. Szpilke ta mozna wyciagnac kombinerkami (przy lampie i pompce), a wtedy wystarczy strzykawka napelnic instalacje (dowolny plyn hydrauliczny, niezamarzajacy i niezracy) przez powstaly po wyciagnieciu szpilki otworek. Napelniamy oczywiscie przy pokretle pompki skreconym w skrajna pozycje (nie pamietam juz ktora) tak by weszlo maksymalnie duzo plynu. Po napelnieniu konieczne jest dokladne uszczelnienie tego wszystkiego.
w praktyce najkorzystniej jest zmienic instalacje na regulowana elektrycznie (silowniki i regulator z Lanosa)