Autor Wątek: troszkę się pochwale co prawda nie polonez ale też fso...  (Przeczytany 7006 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

troszkę się pochwale co prawda nie polonez ale też fso...
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 24, 2009, 22:20:36 pm »

WKLIW

  • Gość
Cytat: "Dawid91"
szkoda ze beżowe wnętrze :( to jest w ładnym stanie

może nie jest zniszczone od użytkowania ale jest mooocno wyblakłe brudne i materiał już strasznie słaby jakby ostrzej na nie wskoczyć dupskiem to by się rozpruło
Cytat: "Alien#174"
przy tym silniku opony 205? chyba lepiej jednak węższe,

to jedyny w miarę łatwy do dostania rozmiar dający obwód koła zbliżóny do fabryki alternatywą są baaaardzo drogie opiny do zabytków(idzie dostać fabryczny rozmiar) lub kilkudziesięcioletnie oryginały na których bałbym się jeździć, czy 185r15c od busów ale to opony ciężarowe o wstrętnym wzorze i niesamowicie twarde. a 205 myślę że uciągnie przy spokojnej jeździ pozatym znam ludzi którzy jeżdżą wawkami na takich.

troszkę się pochwale co prawda nie polonez ale też fso...
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 24, 2009, 22:36:48 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "WKLIW"
miejsca wcale nie jest tak wiele jak by się mogło wydawać choć fartuchy nie pełnią żadnej roli nośnej i spokojnie można je wyciąć pod maską jest mega wysoko ale wąsko i dość krótko. Ale u mnie będzie to co fabryka włożyła czyli S-21

Miejsca jest dość -pasuje prawie bez problemu 2.3 V6 od forda, a wiem ze jest nawet egzemplarz z silnikiem 2.9 24V cossie :) Sporym problem jest niestety belka przednia. Jak zostać na oryginale to można poszukać 2,4 od Wołgi i trochę go podciągnąć no i ponad 100Km masz  :) Tyle ze tutaj jest potrzebny moment a nie moc zęby ruszyć ten ciężar
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

troszkę się pochwale co prawda nie polonez ale też fso...
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 24, 2009, 23:24:39 pm »

WKLIW

  • Gość
że fordowskie v6 włazi to wiem fotki tej z 2,9 24v też prześledziłem dokładnie ale po wszelkich przemyśleniach chcę jednak trzymać się oryginału. Jeśli już miałbym wstawiać coś innego to na 100% v8 tylko to mnie przekonuje a dokładniej dzwięk widlastej ósemki

troszkę się pochwale co prawda nie polonez ale też fso...
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 25, 2009, 00:10:40 am »

Offline Seba OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 501
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro (L-205) 1.8 16V
    • OBR Garages
na jutubie jest wawka z v8 pod maską :D

troszkę się pochwale co prawda nie polonez ale też fso...
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 26, 2009, 20:03:17 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
przestancie, zdurnieliscie... Takiego kalsyka tak niszczyc?
Swoja droga myslalem ze to juz koniec prac bo ta wawka juz z Toba długo w takim stanie co nie?
  • Jef
  • Czaku

troszkę się pochwale co prawda nie polonez ale też fso...
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 26, 2009, 21:15:08 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
Cytat: "mastah22"
Takiego kalsyka tak niszczyc?
a co to 10szt. wyprodukowali?
bez przesadyzmu, jakby to była m20 z 51r to owszem, ale to jest najzwyklejsza sedanka. a dobre v8 nie jest złe :D  :P
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

troszkę się pochwale co prawda nie polonez ale też fso...
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 26, 2009, 21:23:32 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Cytat: "maciejowski"
ale to jest najzwyklejsza sedanka
noo ktorych jezdzi przeciez w h.. po ulicach nie?
  • Jef
  • Czaku

troszkę się pochwale co prawda nie polonez ale też fso...
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 26, 2009, 22:50:22 pm »

WKLIW

  • Gość
Cytat: "mastah22"
Swoja droga myslalem ze to juz koniec prac bo ta wawka juz z Toba długo w takim stanie co nie?


jak pisałem w pierwszym poście brak czasu i kasy spowodował że od lipca ubiegłego roku nie zrobiłem kompletnie nic. Ale teraz prace idą ostro do przodu. W pierwszych dniach maja powinny się pojawić fotki gotowego tyłu do linii słupków "c" a może i ktróryś próg zdążymy ogarnąć.
A co do zachowania oryginalności to jestem przeciwnikiem "poprawiania" fabryki przekłądania silników itp.