Autor Wątek: Budowa mechanizmu VVC - krok po kroku.  (Przeczytany 3190 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Budowa mechanizmu VVC - krok po kroku.
« dnia: Lipiec 17, 2012, 13:08:27 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Tak przypadkiem natknąłem się na taką oto stronkę:
http://www.davebence.co.uk/mods_10.htm

Jest obfotografowane VVC krok po kroku. Wklejam jako ciekawostkę i pomoc w zrozumieniu zasady działania tego ustrojstwa :d...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Budowa mechanizmu VVC - krok po kroku.
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 17, 2012, 13:24:46 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5203
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
Oglądałem to już dokładnie.Gówno cholerne,co z tego,że dodaje mocy.Tyle koników,to i bez tego można wyciągnąć.Niech mi ktoś lepiej dokładnie wykmini,jak posadzić zwykły wałek,o tradycyjnych wymiarach na głowicę vvc w miejscu tego przewspaniałego patentu.Jak niektórzy wiedzą,trafia mi się taki silnik w wersji 145KM i mam dwie opcje:
1 wywalić całą czapkę razem z tym wspaniałym wynalazkiem i posadzić tradycyjna główkę
2 wywalić sam wynalazek i posadzić normalny wałek i zakopułkować
Jakieś sugestie?Zaznaczam,że vvc nie chcę za żadne pieniądze  <rzygi>

Odp: Budowa mechanizmu VVC - krok po kroku.
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 17, 2012, 21:10:05 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Cytuj (zaznaczone)
Gówno cholerne,co z tego,że dodaje mocy.Tyle koników,to i bez tego można wyciągnąć.
powiedz jak.... :) a ja chętnie zastosuje twoje porady ... i VVC :)

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Budowa mechanizmu VVC - krok po kroku.
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 17, 2012, 21:25:24 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3786
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
To samo co w każdym innym wolnossącym silniku. To tylko większe zawory i większy kąt otwarcia/wznios. A VVC tylko reguluje drugą wartość zależnie od prędkości obrotowej. W UK z K16tek wyciagaja po 2xx KM przy 8xxx obr/min.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Budowa mechanizmu VVC - krok po kroku.
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 17, 2012, 23:11:44 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
podobne działanie jak Vanos w BMW :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Budowa mechanizmu VVC - krok po kroku.
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 25, 2012, 18:54:52 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
2 wywalić sam wynalazek i posadzić normalny wałek i zakopułkować
było juz o tym

Odp: Budowa mechanizmu VVC - krok po kroku.
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 25, 2012, 21:52:49 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
3 to zmienić wiązkę i kompa i mieć VVC.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Budowa mechanizmu VVC - krok po kroku.
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 31, 2012, 13:10:21 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13892
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
podobne działanie jak Vanos w BMW :)
zupelnie inne dzialanie i rezultaty
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Budowa mechanizmu VVC - krok po kroku.
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 31, 2012, 23:37:50 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
podobne działanie jak Vanos w BMW :)
zupelnie inne dzialanie i rezultaty
czemu?
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v