To ja dorzucę swoje 5 groszy. Od dwóch lat borykam się z takim samym problemem. Szczególnie jazda w mieście daje efekt temperatur rzędu 110-120 stopni na wskaźniku. Wymienione: uszczelka głowicy, termostat, płyn chłodzący, czujnik temperatury na wskaźnik, włącznik termiczny wentylatora (miałem podejrzenie, że za późno go włącza - 110 115 stopni wg wskaźnika), a na koniec chłodnica. Wymiana chłodnicy dała minimalną zmianę w trasie. Oba wentylatory mam zmostkowane, tak więc startują teraz dwa na raz. Nie mam szans, żeby temperaturę wg wskaźnika zgonić niżej niż 93 stopnie. Podpięcie komputera diagnostycznego dało mi odpowiedź i zarazem uspokoiło. Wskaźnik na desce przekłamuje i to bardzo, bo odczyt temperatury silnika, przy której startuje wentylator mieści się w normie fabrycznej dla czujnika (94 stopnie). Na desce mam wtedy ok 115. Kiedyś podmienię jeszcze wskaźnik na desce, ale teraz mi się nie chce. Zjawisko przekłamywania występuje jak na dworzu robi się ponad 15 stopni na plusie.