Autor Wątek: przewód + do zadań specjalnych (alarm)  (Przeczytany 1657 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

przewód + do zadań specjalnych (alarm)
« dnia: Lipiec 04, 2009, 11:12:07 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2290
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
Witam
Panowie potrzebuje przewód plusowy w polonezie GSI  na którym nie ma napięcia w momencie gdy nie ma kluczyka w stacyjce.

Napięcie musi pojawić się w momencie przekręcenia kluczyka w położenie GO.

Napięcie  na przewodzie  musi zniknąć po odpaleniu silnika.

sytuacja  jest taka w  kostce stacyjki takiego przewodu nie ma. w kostce złącza diagnostycznego też nie   pod bezpiecznikami takiego nie znajdziemy napewno, pozostaje urządzenie mikroprocesorowe i ewentualnie komp. czy ktoś może wie gdzie podłączyć ów przewód. chodzi o schemat alarmu w stacyjce . odcięcie  zapłonu zrobiłem  pozostał mi tylko ten jeden badziew bez którego alarm jest bezużyteczny bo nie mogę wchodzić w funkcje programowania. muszę stykać ten przewód z jakimś plusem na krótko. W  momencie gdy go podłącze na stałe do plusa który będzie pojawiał się ciągle nie działa odcięcie zapłonu.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

przewód + do zadań specjalnych (alarm)
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 04, 2009, 16:36:06 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Cytuj (zaznaczone)

Napięcie musi pojawić się w momencie przekręcenia kluczyka w położenie GO.

Napięcie na przewodzie musi zniknąć po odpaleniu silnika.

Lampka ładowania.
Lampka ciśnienia oleju.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

przewód + do zadań specjalnych (alarm)
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 04, 2009, 19:45:00 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2290
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
zrobiłem na zwykłym plusie za pomocą łącznika dotykowego ze stacyjki z położenia GO pociągnąłem + na który wstawiłem łącznik dotykowy, niestety wadą tego jest to że jedną ręką trzeba go trzymać wciśnięty  a drugą programować alarm.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

przewód + do zadań specjalnych (alarm)
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 09, 2009, 11:44:07 am »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2192
Cytat: "Mariusz#1926"
Napięcie musi pojawić się w momencie przekręcenia kluczyka w położenie GO.

Napięcie na przewodzie musi zniknąć po odpaleniu silnika.

org takiego przebiegu nigdzie nie ma ale możesz zastosować jakiś przerzutnik RS

przewód + do zadań specjalnych (alarm)
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 09, 2009, 16:21:35 pm »

marcij

  • Gość
Jaki to alarm, ze takiego czegos potrzebuje ? Podlaczalem juz troche alarmow , ale wszedzie bialy kabel jest oznaczony ACC, czyli na stale plus po kluczyku. Jestes pewny , ze niczego nie pomieszales i tam ma byc plus tylko w momencie przekrecenia kluczyka i nie zapalenia samochodu ? Moze faktycznie sproboj poiciagnac przez przekaznik z lampki cisnienia oleju ? A jak w takim razie jest z automatycznym otwieraniem zamka po zgaszeniu silnika ?

przewód + do zadań specjalnych (alarm)
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 09, 2009, 17:05:21 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Można wziąć Plus po stacyjce puszczony przez przekaźnik - styk NC, otwierany gdy zaczyna ładować alternator.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

przewód + do zadań specjalnych (alarm)
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 09, 2009, 17:57:08 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
ja bym to podłączył za pomoca przekaznika, a prąd pobrał z kontroliki cisnienia oleju, z tym ze przewód idący od czujnika cinienia oleju to masa (-) i musiałbys podłączyc ten ze kablek do przekaznika pod minus, a zato podłączyc stały plus, bo normalnie steruje sie przekaznikim plusem (+) a mase sie przykręca na stałe, tu musiałbys zrobic odwrotnie
Powered by Lpg.