Autor Wątek: Centralny...  (Przeczytany 1793 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Centralny...
« dnia: Lipiec 14, 2009, 22:20:56 pm »

ArtisOne

  • Gość
Problem następujący. Z alarmem i centralnym już był kupiony przez właściciela na 90%. Na pilocie widnieje napis AUTOBLOCK. Wciskam przycisk na pilocie, pisknie pare razy mrygnie i nic (robił tak przedtem ale zamykał drzwi)... drzwi sie nie zamykają. Do auta wsiadałem zatrzasnołem wszystkie drzwi próbowałem ruszac bolcem w lewych i prawych przednich drzwiach. Ale po wciśnieciu bolca ani jedne z trzech pozostłcy drzwi sie nie zamykały. Wysiadałem i próbowałem kluczykiem w nadziei ze mu coś pomoże ale niestety. Otworzyłem i zamknołem wszyskie drzwi, łacznie z bagaznikiem. Nic jednak nie poskutkowało. :?: moge dodac ze auto stało juz któryś dzień z kolei w duzym słońcu przez ok 10 h.... coś sie na elektronice znam ale nawet nie wiem gdzie szukac centalki i na co zwracać uwage prosze o pomoc.

Centralny...
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 14, 2009, 23:22:16 pm »

marcij

  • Gość
Podaj jaki to model AUTOBLOCK. Jesli z pilotem jednoprzyciskowym , to on nie ma bezpośredniego wyjścia na centralny zamek , odbywa sie to przez "wyjscie sterowania modulami dodatkowymi" i specjalna centralka , do ktorej podłączone sa albo same silowniki , albo centralka centralnego zamka. W zwiazku z tym , ciezko powiedziec co w Twoim aucie siedzi , zacznij od sprawdzenia bezpieczników, napisania czy wczesniej centralny zamek dziala bez alarmu tez , oraz odczekania kilka dni , moze przejdzie ;P Mowie powaznie , temperatury sa ekstremalne , i elektronika (szczerze mowiac nienajmlodsza i kiepskiej jakosci) moze glupiec.

Centralny...
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 14, 2009, 23:36:21 pm »

Arkus

  • Gość
U mnie był problem taki że gdy nacisnąłem włączenie alarmu to drzwi się nie zamykały, a jeżeli pozamykałem drzwi ręcznie włączyłem alarm i później wyłączyłem to się otwierały zamki.
Problem tkwił w przewodzie zasilającym siłownik zamknięcia drzwi kierowcy, guma ochronna w której są poprowadzone przewody pomiędzy budom auta a drzwiami pękła i przewód od zasilania siłownika przetarł się i zrobił zwarcie do masy, efektem tego była przepalona ścieżka w układzie centralki zamka.  Gdy naprawiłem uszkodzoną ścieżkę i przewód centalny zamek zaczął działać.
Więc sprawdź te gumy ochronne pomiędzy budom auta a drzwiami, bezpiecznik od centralki zamka i elektronikę w centralce zamka. Jak to jest dobre to sprawdź czy centralka alarmu wysyła sygnał do centralki zamka podczas zamykania i otwierania drzwi.

Centralny...
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 15, 2009, 00:24:22 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Wewnątrz siłownika master w drzwiach kierowcy jest stycznik taki sam jak w myszce komputerowej. ten co robi charakterystyczne "klik".
Ten stycznik często się wypala, a to on słuzy do przekazania impulsu na pozostałe drzwi.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Centralny...
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 15, 2009, 23:20:46 pm »

ArtisOne

  • Gość
stycznik to mogło by byc to ale zawsze działał w ten sposób ze wciskałem w pilocie i drzwi sie zamykały same a alarm sie uzbrajał. pilota mam jednoprzyciskowego
gdzie szukać bezpieczników do alarmu ? pod kierownicą po lewej stronie ? mam orginalnego oriciari
centralny działał tez osobno bez alarmu.
Poldon stał całe dnie w upalnym słońcu przy budowie. Bardzo możliwe jest twoje stwierdzenie bo troche wem na temat elektroniki tylko nie chce rozgrzebywac całego auta w poszukiwaniu centralki i od alarmu i od centalnego. Ktoś wie gdzie to moze być ?

Centralny...
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 17, 2009, 10:23:03 am »

marcij

  • Gość
Model alarmu to AB39. Centralka alarmu jest zintegrowana z syrena i znajduje sie pod maska. I tak jak pisalem , z centralki wychodzi tylko jeden przewod do sterwania modulami dodatkowymi. Ma on kolor brazowy. Dziala on na tej zasadzie , ze po uzbrojeniu alarmu na tym przewodzie pojawia sie chyba masa(albo moze +, nie pamietam dokladnie), a po rozbrojeniu ta masa(+) znika. Mozetez byc odwrotnie, nie pamietam dokladnie , ale idea dzialania jest taka. I teraz mozesz miec centralke centralnego zamka , taka ktora obsluguje takie sterowanie , albo modul , ktory tradycyjnie steruje dwoma masami centralka centralnego zamka. A gdzie ona/one sa umieszczone to juz musisz poszukac , ja osobiscie szukalbym pod deska , nad bezpiecznikami , ewentualnie pod zegarami. Ja montuje tez czasem kolo radia.

Centralny...
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 19, 2009, 23:49:27 pm »

ArtisOne

  • Gość
znalazłem centalke. była umieszczona w miejscu podstawki na lewa noge :| mechec powiedział mi że nie ma opcji zeby w tym miejscu w seri montowai ta centalke. z centralki wychodzi w cholere kabli. co robić teraz ?rozglądac sie za nowa centralka czy szukac bardziej winy w przekaźniku ?

Centralny...
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 20, 2009, 11:00:39 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Zobacz czy po naciśnieciu guzika na pilocie jest zalaczane napiecie sterujace przekaźnikiem.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...