dlaczeo hmm ze zbiornika wyrownawczego płyn non stop ucieka wiec jak narazie zalewam go woda i zadne uszczelniacze nie pomagaja
Wymień zbiorniczek wyrównawczy, one lubią pękać przy dolnym mocowaniu.
i jak przyjda mrozy bedzie po chłodnicy
j.w i zalej normalnym płynem
blacha w miare pozytywna oprocz maski ale to koszt 50 zł
czyli żaden w dzisiejszej motoryzacji
chamulce mało sprawne raz mi nie zadziałały podczas parkowania i cały lewy błotnik wgnieciony i porysowany + zbity kierunkowskaz
kiedy płyn wymieniałeś? w jakim stanie są tylne cylinderki i przewody? może warto by się tym zainteresować a nie tylko jeździć ile można
zawieszenie w miare miekkie, ale most i wał to juz wgl porazka wali, stuka itp jak opetany przy predkosci 140 a na mniejszych troszeczke ;D
a na swiatłach startuje pierwszy i gume spali wiec jak narazie jest wporzo ;D zobaczymyjak długo przy mojej jezdzie 
sam sobie odpowiedziałeś dlaczego wał i most Cię nie lubią :twisted:
i układ kierowniczy + kierownica sa sporawe luzy i kierownica lata jak opetana ;D
luz można skasować.
Wybacz mi moje stwierdzenie, ale obawiam się, że jakby mój syn tak rozpierdzielał samochód jaki mu dałem, to prawdopodobnie do szkoły chodziłby na piechotę. Nawet na autobus by nie dostał.