Autor Wątek: wał elektryczny- selsyn jako napęd drogomierza.  (Przeczytany 5111 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

wał elektryczny- selsyn jako napęd drogomierza.
« dnia: Październik 18, 2009, 19:52:09 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2651
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
koledzy "elektryczni" niech się wypowiedzą- czy jest to możliwe i czy ma sens.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

wał elektryczny- selsyn jako napęd drogomierza.
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 18, 2009, 20:57:49 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Jako elektroniczny wypowiem się jak tylko ktoś mi wyjaśni o co kaman??  :shock:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

wał elektryczny- selsyn jako napęd drogomierza.
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 18, 2009, 21:27:31 pm »

snikers

  • Gość
ja mam elektroniczny naped predkosciomierza i drogomierz z inspekcjami. ale nie wiem o co kaman nawet jako elektronik


wał elektryczny- selsyn jako napęd drogomierza.
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 18, 2009, 21:57:53 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2651
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
selsyn to prądnica i współpracujący (połączony przewodami) z nią silnik elektryczny, obrót wałka prądnicy powoduje obrót wałka silnika o taki sam kąt.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

wał elektryczny- selsyn jako napęd drogomierza.
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 18, 2009, 22:29:20 pm »

snikers

  • Gość
hmm to chyba prosciej wykorzystac czujnik drogi z abimexa, który na jednostke drogi generuje impulsy. Wieksza dokładność, szczególnie ze wychodzi kilkanaście centymetrów na impuls

wał elektryczny- selsyn jako napęd drogomierza.
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 19, 2009, 10:21:34 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "wrb"
selsyn to prądnica i współpracujący (połączony przewodami) z nią silnik elektryczny, obrót wałka prądnicy powoduje obrót wałka silnika o taki sam kąt.

Tylko poto żeby wywalić linkę. Wg mnie sztuka dla sztuki.

Chyba że da się wsadzić po drodze jakiś przetwornik i robić kalibracje stosownie do zastosowanych przełożeń mostu i rozmiaru opon. Wtedy to jak najbardziej jest się o co bawić.

Niemniej jednak ja u siebie mam prędkościomierz z saxo goniony z magnesików na przednim kole i tez jest dobrze. Szczególy były gdzieś na forum...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

wał elektryczny- selsyn jako napęd drogomierza.
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 19, 2009, 18:12:48 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
za duzo z tym roboty i zbyt ciezko dorwac jakies sensownych wymiarow selsyny,
do 3biegunowych trzeba poprowadzic z tego co kojarze 6 przewodow ,
nie warto sie bawic na taka odleglosc - moze lepiej pokombinowac z licznikiem od lanosa ,ktory zdaje sie nie posiada linki  :D
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.