Autor Wątek: za wysokie wolne obroty  (Przeczytany 2593 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

za wysokie wolne obroty
« dnia: Maj 06, 2010, 22:30:11 pm »

klosplandeka

  • Gość
witam wszystkich
moj problem polega na tym, ze gdy silnik jest cieply obroty silnika wachaja sie miedzy 800 a 1300obr/min. to jest caro plus 1,6 GLI LPG z 1998r. chodzi tam samo na gazie jak i na benzynie. a ostanio coraz czesciej ma te 1300obr np jak dojezdzam do swiatel to mi wskakuja na 1300 lekko wcisne na gaz spadna do 800 ale po chwili znowu osiaga 1300. co moze byc przyczyna - chcialbym to wyeliminowac bo to irytujace. acha kontrolka (taki silniczek) jak wlacze zaplon swieci sie na jakies 7 sekund i zgasnie i pozniej juz podczas pracy silnika nigdy sie nie zapala
z gory dzieki za podpowiedzi :D

za wysokie wolne obroty
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 06, 2010, 22:31:56 pm »

Buszek

  • Gość
lewe powietrze

za wysokie wolne obroty
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 06, 2010, 22:50:36 pm »

klosplandeka

  • Gość
tak tez myslalem ale nie wiem gdzie moglaby byc nieszczelnosc?

za wysokie wolne obroty
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 06, 2010, 22:53:45 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Ja ci podpowiem:
- gdzieś między przepustnicą a zaworem ssącym.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

za wysokie wolne obroty
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 06, 2010, 22:58:05 pm »

klosplandeka

  • Gość
mialem kiedys polda 96 GLI na bene tylko i byl ten sam problem. hmmmm zawor ssacy?? kurde jakos nie umie teraz sobie wyobrazic tego. czyli pod przepustnica?? jest tam jakas uszczelka??

za wysokie wolne obroty
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 06, 2010, 22:58:58 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
A weź zatkaj dolot powietrza - silnik ma zgasnąć natychmiast.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

za wysokie wolne obroty
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 06, 2010, 23:03:34 pm »

klosplandeka

  • Gość
acha ok dzieki zapodpowiedzi jutro postaram sie sprawdzic i zaraz napisze ci i jak. a moze byc jeszcze jakas przyczyna??
Poldzika kupilem nie dawno i przypomnialo mi sie ze przedtem silnik nie chodzil na benzynie bo jakis przekaznik padl ale zrobilem to i jest ok ale jak bylo zepsute silnik odpalany na gazie w zimniejsze dni to az strzelalo cos po maska pewnie jakies uszczelnienie wydmuchane przez to bo ten kretyn jezdzil tak pewnie dlugo- az pokrywa filtra powietrza byla luzna - niby dokrecona do konca ale luzna strasznie. teraz jak zapalam na benzynie i troche pozniej przelaczam na gaz nic nie strzela i jest ok uszczelnilem niby puszke od filtra powietrza ale czy dobrze to nie wiadomo

za wysokie wolne obroty
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 27, 2010, 11:00:03 am »

Offline Dark Warrior

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 347
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 2.0 DOHC
Kurde ja mam to samo, skaczą mi obroty też od 800 to ok 1300. Nie wiem co to może być, dopiero wymieniłem membrany w reduktorze i gazownik mi to ustawił "na oko" i fajnie chodziło ale jak przejechałem parę km to obroty zaczęły właśnie tak szaleć. Nie wiem pojeździ się jeszcze chwile i zobaczę czy dalej będzie tak robić.

za wysokie wolne obroty
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 27, 2010, 18:02:56 pm »

Offline MichalSW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 857
  • Płeć: Mężczyzna
A linkę gazu Panowie macie dobrze ustawioną? Jeśli jest ustawiona tak, że jest po puszczeniu gazu napięta to będzie rozłączało styk wolnych obrotów i niestety takie będą efekty. Linka gazu musi mieć wyczuwalny luz (góra-dół to jakieś 7-8 mm) jak się ją złapie w okolicach urządzenia wtryskowego.
Pomóżmy Jackowi!

za wysokie wolne obroty
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 27, 2010, 20:40:04 pm »

Offline Dark Warrior

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 347
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 2.0 DOHC
Ok popatrzę. Pojeździłem trochę i wszystko ładnie ale nie zawadzi sprawdzić ;] Dzięki

[ Dodano: 29 Maj 2010 13:30 ]
Narzekałem na zbyt wysokie obroty na biegu jałowym to teraz wogóle ich nie mam... Chyba silnik krokowy jest zwalony. Ma zbyt niskie wolne obroty i gaśnie. W dodatku czasem w jeździe zapala się kontrolka CHECK ENGINE a słyszałem że to może być wina właśnie silnika krokowego. Co o tym sądzicie? Co może być przyczyną?