No wiec witam...ostatnio wpadlem na pomysla zeby sobie przerobic postojowki z tylu...a dokladniej tak...
Moze najpierw kilka minusow tej operacji
1) Trudnosci z wymiana przepalonej zarowki w "trasie"
2) Kontrolka "przepalona zarowka" ( w Plusach) w przyadku przepalenia sie jednej z postojowek nie zaswieci sie
Koszt: 10zl + 1.5h pracy
Wiec przejdzmy do rzeczy, jak co robic...
Bedziemy potrzebowali McZestawu
a oto i on... ( kupcie 5 zarowek 2 fazowych, zrobcie sobie jedna na "zapas"
)
Najpierw zabierzemy sie za zarowke 2 fazowa, nalezy szlifiereczka lub pilniczkiem spilowac jeden z bolcow (przeszkadza on w wlozeniu zarowki 2 fazowej w gniazdo 1 fazowe), po tej operacji mozemy zabrac sie do lutowania uprzednio przygotowanych kabelkow do zarowki, po lutowanku powinno wygladac to tak...
UWAGA!! Kabelki nie moga sie stykac
Musimy "ladnie" przylutowac, tak aby cyna nie "zlala" sie nam
Teraz czas cos zdewastowac :twisted:
Tak jak na ponizszych fotkach lekko srubokretem podnosimy ten kawalek blaszki od zarowki 1 fazowej, a nastepnie kombinerkami, korzystajac z praw fizyki (zmaczenie materialu) lamiemy go, wyciagamy i...
No i wsadzamy nasza zarowke 2 fazowa tak jak jest to pokazane na obrazku...wejdzie ona bez wiekszych problemow, gdyz spilowalismy przeszkadzajacy bolec
Teraz idziemy do auta
NIE ZAPOMNIJCIE O TYM
Trzeba sprawdzic ktory kabelek jest do postojowek, a ktory do stopu, badz p. mgielnych!!
Jak juz sprawdzimy docinamy kabelki na "wymiar" tak jak na fotce...i zostaje nam juz tylko przylutowac
:D
Operacje identycznie robimy z nastepna zarowka... Banalne prawda...a efekt...
Pzdr i zycze milej zabawy... :mrgreen:
Uwaga, bylem na przegladzie!! Auto z tymi postojowkami przeszlo przeglad bez wiekszych problemow!! Facet nic nie powiedzial na temat tych postojowek!!