Powiem tak. Mam sporo i prawie nic :D - w sumie to sam nie wiem. Mam kompa, 2 kpl kolektorów z wtryskami (białe-szare) czyli "L". Podstawę pod czujnik koła + czujnik + koło. Mam część wiązki pod "L" bo osoba która demontowała wiązkę nie pomyślała i ucięła niechlujnie. Mam moduł zapłonowy z zeznań sprzedającego oryginalny "BOSCH". Kupiłem wiązkę (pośpiesznie) od "LE" na pomarańczowych końcówkach do wtrysków - z jednym przekaźnikiem a nie z dwoma tak jak w "L". Mam taki plan by zmodyfikować wiązkę od "LE" tak by podeszła mi do "L" - zmienić złącze do kompa i wyprowadzić pozostałe przewody. Z drugiej strony zastanawiam się nad podmianą układu zapłonowego - tak jak ma to zrobione Łukasz czyli wziętego z poldka. No i teraz jestem w kropce. Chcę posadzić tą dwójkę ale tak do końca (już) sam nie wiem jak. Help
Uklad zaplonowy mozesz miec dowolny, nie ma to wplywu na wtrysk poniewaz ten dostaje tylko od niego informacje ale w zaden sposob go nie kontroluje. Najlepiej jednak silniki chodza na Digiplexie z Argenty/132 ,na poznijszych jest juz gorzej. Wiazke digiplexa mozesz pozyskac np z cromy. Czujniki sa takie same jak w CC700 :D Prosciej bedzie jednak zainstalowac zaplon od poloneza.
Co do wtrysku to proponuje zainstalowac ten L_Jetronic tylko czy do niego znajdziesz sprawna przeplywke ? a to graniczy z cudem w cenie ponizej 250zl
Wiazke mozesz przerobic od LE tylko ze bedziesz potrzebowal 7 pinowego gniazda pod przeplywke i wtyczki do kompa. Przekazniki moga byc od czegokolwiek.
[ Dodano: 2011-01-08, 17:08 ]powiem Ci tak... a raczej nie powiem Ci tylko tez popytam.. może oboje dostaniemy odpowiedz bo podobny temat rozważam - mianowicie planuje taki sam myk czyli posadzenie wtrysku zamiast gaznka. tylko ja mam zlozone na zamachu od łady - z racji polonezowej skrzyni. i teraz czy nieutrudni mi to przejscia na wtrysk? - a moze wogule da sie zrobic jakis wtrysk mechaniczny..? tak naprawde zalezy mi tylko natym aby odpalil na benzynie i jako tako pracowal.. i tak na lpg bedziejedzil. ewentualnie czy i jak da si ezrobic podczymywanie wolnych obrotow i "ssanie" - na lpg gdy niebedzie wogule kompa i krokowca benzynowego. tzn kolektor z przepystnica i tyle...a no i wiadomo turbina.
NIe utrudni jezeli zastosujesz zaplon inny niz Digiplex. Poniewaz jednak masz turbo to proponuje albo zostawic gaznik tak jak jest, albo zalozyc odrazu porzadny wtrysk oparty na programowalnym kompie i wtedy dopiero mozna kombinowac. W ostatecznosci jakis wtrysk od cromy z przeplywka na drucie a nie na klapowej i do tego Ecumaster Kombinacje wtrysku i gaznika na LPG nigdy nie beda dzialac dobrze albo beda non stop jakies problemy i regulacje wiec zamiast jezdzic bedziesz lezal pod autem