Autor Wątek: Większe zawory w DOHC  (Przeczytany 2229 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Większe zawory w DOHC
« dnia: Styczeń 02, 2011, 14:09:41 pm »

Offline waldi919

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Więc tak, mam kilka pytań a jestem na etapie wstawiania większych zaworów ssących z Cromy i czy pod takie zawory(jak się nie mylę 43.5/7 nie pamietam dokładnie, seria ma coś koło 42mm) trzeba podfrezowac tłoki czy powinny pracowac bez problemu. Drugie pytanie czy tłoki od 1600 z dużym garbem też podejdą do 2.0?
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka

Większe zawory w DOHC
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 04, 2011, 09:53:55 am »

Offline Cyneq

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 503
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat 125p '79
Co do zaworów, powinien wypowiedzieć się Pit, miał u siebie powiększane, na pewno trzeba obrobić gniazda, co do podcięć w tłoku nie jestem pewien.
Tłoki garbate od 1.6 "podejdą", o tyle że trzeba sprawdzić czy zawory nie zaczną w nie walić. Pytanie tylko jaki jest sens takiej przeróbki? Zmniejszysz pojemność komory spalania z tych około 55 ml do jakiś 45 i stopień sprężania poleci nagle z 9 na 11. Jesteś pewien że długo pojeździsz?

Większe zawory w DOHC
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 04, 2011, 10:56:51 am »

Offline waldi919

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Jestem bo te tłoki będą jeszcze obrabiane, tzn nie będzie ten garb tak wielki jak jest w 1600 ale większy niż w 1800.Tłoki od 1800 jest jeszcze ciężej zdobyc. Co do zaworów to wiem że trzeba obrobic gniazda tylko czy się zmieszczą ( czy nie będą wadzic o tłoki)?
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka

Większe zawory w DOHC
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 04, 2011, 16:37:30 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 343
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
waldi919,  dopóki nie ruszysz wzniosu zaworów, nic wadzić nie powinno :wink:
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Większe zawory w DOHC
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 04, 2011, 18:53:21 pm »

Offline waldi919

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
właśnie o to mi chodziło, wałki zostaną seryjne.
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka