Autor Wątek: Kod błedu 24  (Przeczytany 1044 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kod błedu 24
« dnia: Luty 17, 2011, 14:24:02 pm »

MultipointInjection

  • Gość
W moim GSI kontrolka wymrygała kod błedu 24. A z tego jak wyczytałem na necie jest to czujnik prędkosci pojazdu ?  Jesli tak to gdzie sie on znajduje ? Watpliwe jest to aby samochód przez ten czujnik stracił troche mocy ? 

Odp: Kod błedu 24
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 17, 2011, 16:12:36 pm »

Offline MichalFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 375
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro + 1.6GLI
Czujnik znajduje sie przy skrzyni biegów, gdzie wychodzi linka od prędkościomierza, kanał i łatwo poznasz.
Polonez lepszy niż myślisz!!!

Odp: Kod błedu 24
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 17, 2011, 16:16:12 pm »

Offline pigini

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 471
  • Płeć: Mężczyzna
  • Caro+/- ? 1,4 16v 1994
W moim GSI kontrolka wymrygała kod błedu 24. A z tego jak wyczytałem na necie jest to czujnik prędkosci pojazdu ?  Jesli tak to gdzie sie on znajduje ? Watpliwe jest to aby samochód przez ten czujnik stracił troche mocy ?  

Jak najbardziej może stracić na mocy, ten czujnik podaje komputerowi informacje odnośnie prędkości pojazdu, a on następie stosownie do odczytanej prędkości dostosowuje parametry pracy silnika.

Poza tym jak  błąd silnika się utrzymuje (świeci się check engine) to silnik pracuje w trybie awaryjnym i moc jest mniejsza o jakieś 20-30%
Komputer obcina wszystkie funkcje dodatkowe, a przechodzi na proste analogowe sterowanie aby tylko podtrzymać pracę silnika co za tym idzie może Ci też więcej palić.
« Ostatnia zmiana: Luty 17, 2011, 16:20:20 pm wysłana przez pigini »
Jeśli nie potrafisz naprawić czegoś młotkiem, masz problem natury elektrycznej.

Odp: Kod błedu 24
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 20, 2011, 08:38:24 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2288
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
nieprawda, tak jest w abimexie, w gsi ten czujnik nie ma praktycznie wpływu na nic poza tym że podczas jazdy wolne obroty nie będą podwyższone do 1 tys. bo nie będzie rozpoznawał czy jedzie czy stoi. na wpływ pracy silnika mają inne czujniki pracujące w pętli otwartej i zamkniętej a w żadnej z nich ten czujnik nie jest brany pod uwagę. ten czujnik byłby  tak naprawdę potrzebny gdyby sterowanie gazem nie odbywało się za pomocą linki tylko za pomocą potencjometru położenia pedału gazu.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Odp: Kod błedu 24
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 20, 2011, 11:08:12 am »

Offline skyer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 124
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A3 1.8T
U mnie w gsi awaria tego czujnika powodowala gasniecie silnika przy  hamowaniu po wcisnieciu sprzegla, na gazie i na benzynie  .Wymienilem na nowy i problemy sie skończyły.

Odp: Kod błedu 24
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 20, 2011, 17:12:34 pm »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 785
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
U mnie w gsi awaria tego czujnika powodowala gasniecie silnika przy  hamowaniu po wcisnieciu sprzegla, na gazie i na benzynie  .Wymienilem na nowy i problemy sie skończyły.
To też prawda  :D
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123