Autor Wątek: Cieknacy płyn chlodzenia  (Przeczytany 3073 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Cieknacy płyn chlodzenia
« dnia: Czerwiec 15, 2010, 14:10:47 pm »

Puro

  • Gość
Panowie wycieka mi plyn z GLI 1,6. Mianowicie jadac ostatnio zauwazylem ze dymi sie z pod maski, otwieram i plynu w zbiorniku wyrownawczym a co za tym idzie w ukladzie chlodzenia brak. Pierwsza mysl dolac borygo i jakos dojade ale...... gdy zaczalem dolewac do zbiornika borygo to zauwazylem ze plyn wycieka mi z silnika, tzn. przy korpusie silnika w tylniej czesci powinna byc taka (podobno aluminiowa zaslepka) a w moim przypadku brakuje jej. Jak pojechalem do mechnikora to mi powiedzial ze ostatni raz cos takiego robil 10lat temu ze niedostane nigdzie takiej zaslepki i ze niemozliwe jest zeby to sie wykrecilo same. Prosze o podpowiedz gdzie mozna taka zaslepke zakupic i czy konieczne jest sciaganie glowicy zeby ta czesc wstawic gdyz tak mi mowil ten mechanikor.


PS. Jestem totalnym laikiem jesli chodzi o mechanike dlatego takie a nie inne pytania.

Cieknacy płyn chlodzenia
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 15, 2010, 14:23:27 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
przegnił brok (zaślepka) w głowicy, albo w bloku. jak aluminiowa to pewnie w głowicy. możesz popytać w okolicznych sklepach, ale raczej tego nie dostaniesz, więc pozostaje wycieczka na szrot i wykręcenie używki w dobrym stanie. z wyglądu podobne to do korka oleju, tylko mniejsze i z alu.
co do wymiany, to faktycznie dostęp słaby, ale jak już wyjmować to chyba lepiej silnik, nie trzeba będzie planować głowicy i wymieniać uszczelki pod nią.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Cieknacy płyn chlodzenia
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 15, 2010, 14:38:54 pm »

Puro

  • Gość