Jak jest zimny silnik to jest otwarte na boczną rurke z nad kolektora (sciagnij rure i bedziesz widział) a zablokowane na główna-jak silnik sie nagrzeje, to na odwrót. A czesto bywa tak ze poruszasz nim a on lata sobie jak mu sie podoba.
Ale nie masz co sprawdzac-napewno nie działa:( pomysł dobry, ale wykonanie jak to w Polsce.
Po każdej ingerencji w dolot, chocby najmniejszej, trzeba zawsze przeregulowac instalke(ja naszczescie nie mam tego problemu, wszystko sie samo robi)
Jezeli wszystko jest prawidłowo, to rura powinna byc przy reflektorze, na oryginalnym miejscu, a nie byc odwrócona, w strone kolektora-bo wtedy siłą rzeczy tez będzie ciągło ciepłe. U mnie nigdy nie było koniecznosci takiej, a gasł dopiero jak mu bezposrednio zrobiłem z połowy atrapy zbieracz powietrza prosto do rury(cos ala power rura), ale nie jak jest w oryginale. Dlatego dziwi mnie odwracanie w druga stronę.