Autor Wątek: GLD -> GLTD - jakie realne szanse?  (Przeczytany 3363 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

GLD -> GLTD - jakie realne szanse?
« dnia: Kwiecień 23, 2011, 21:26:16 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Jakie są realne szanse dołożenia do citroenowskiego 1.9 turbiny?
Rodzina silników XUD9 jest duża, ale czy jest szansa z XUD9A zrobić turbodiesla?

Jaka jest mniej-więcej lista modyfikacji? I czy jest sens w ogóle dokładać turbo czy lepiej swapa robić?

Odp: GLD -> GLTD - jakie realne szanse?
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 24, 2011, 00:38:37 am »

Offline Łukasz_ERW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 371
  • Płeć: Mężczyzna
Z tego co gdzieś kiedyś czytałem ten silnik nie jest przystosowany do turbo. Jeśli już to swap. Ale niech się jeszcze inni wypowiedzą.

Odp: GLD -> GLTD - jakie realne szanse?
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 24, 2011, 08:02:48 am »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Znaczy inaczej: inne silniki z rodziny XUD9 mają turbo, dlatego pytam czy akurat do poldowskiego XUD9A da się dołożyć turbo np. z innych silników XUD9. :)

Odp: GLD -> GLTD - jakie realne szanse?
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 24, 2011, 09:39:03 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r