Autor Wątek: Wieniec do czujnika polozenia wału w kole zamachowym rovera  (Przeczytany 1800 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wieniec do czujnika polozenia wału w kole zamachowym rovera
« dnia: Maj 09, 2011, 22:37:37 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Mam pytanko -Czy wieniec z kola zamachowego poldrovera(190mm) da rade przełozyc do kola zamachowego 215mm ? Pomijamy fakt ze 215 nie wejdzie w obudowe skrzyni poldroverowej
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Wieniec do czujnika polozenia wału w kole zamachowym rovera
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 09, 2011, 23:17:41 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Daj wymiar (średnice) tego wieńca od rovera 190mm, bo na wierzchu nie mam, to zmierzę Ci w zamachu 215 od 2.0. Na oko to samo.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Wieniec do czujnika polozenia wału w kole zamachowym rovera
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 10, 2011, 09:04:43 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Srednica wewnętrzna wieńca od 2.0 to 220mm. Grubośc 8m
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Wieniec do czujnika polozenia wału w kole zamachowym rovera
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 11, 2011, 22:35:50 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
jutro postaram sie zmierzyc :)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Wieniec do czujnika polozenia wału w kole zamachowym rovera
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 12, 2011, 23:22:07 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Niestety wieńce z serii T i serii K mają inne średnice choć rozmieszczenie znaczników analogiczne. Samo przełożenie wieńca CPWK ze 190 do 215 raczej nie wchodzi w grę bez ostrej rzeźby. W poldoroverze jest on wyjmowany w roverach po 96 już stanowi integralną część koła. Najszybciej to byłoby dospawać dwa brakujące zęby z wersji koła z immo ale nie wiem jak to wygląda materiałowo i co potem z wyważeniem i bezpieczeństwem.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Wieniec do czujnika polozenia wału w kole zamachowym rovera
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 13, 2011, 21:25:39 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Ja mam silnik z 97 albo 98 roku i wieniec jest wyjmowany. mam silnik bez kopułki wiec są 4 "dziury" w wieńcu. Jak nie można tak, to trzeba spróbować w drugą stronę-przenieść czujnik położenia wału-po promieniu, szerzej.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Wieniec do czujnika polozenia wału w kole zamachowym rovera
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 15, 2011, 22:51:07 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Tyle że koła zamachowego z T nie posadzisz na wale K...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.