Autor Wątek: GSI->GLI BOSCH  (Przeczytany 7004 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: GSI->GLI BOSCH
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 30, 2011, 23:47:24 pm »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
Dokładnie chodziło mi o pompkę paliwa. Jest ona nawet taka sama w GSi jak w roverze.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Odp: GSI->GLI BOSCH
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 30, 2011, 23:54:39 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
ale co ma pompa paliwa do bloku silnika? Skoro osprzęt Gli zostaje to czemu ma mzakladać pompę paliwa od GSI? nie rozumiem :/
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: GSI->GLI BOSCH
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 01, 2011, 09:23:07 am »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Nie masz zakładać. Koledzy cały czas nakierowują Cię na zmianę na GSI.

Odp: GSI->GLI BOSCH
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 02, 2011, 00:43:51 am »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
To koledzy niech się sami niekierowywują na GSi. Ja jednak zabrałem się za robotę dzisiaj.
Wymieniłem CPWK [mocowanie jest to samo], co do kolektora ssącego to wystarczy jedynie zrobić szpilki mocujące kolektor u góry, dolne pasują jak ulał, dla pewności dałem jeszcze dla uszczelnienia sylikonu. Silnik odpalił bez problemów, jutro poskładam wydech i wspomę i robię test drive myślę że zdrowiutki silnik na pewno wpłynie pozytywnie na jazdę.
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: GSI->GLI BOSCH
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 04, 2011, 14:00:07 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
No i swap skończony.
Zestawienie :
kolektor ssący bosch
słup silnika GSI
kolektor wydechowy GSI
tłumik od GLE zamiast kata
elektronika BOSCH
Spowodowały znaaaczną poprawę. Na benzynie jest ogromna róznica w stosunku do gazu [wreszcie, wczesniej jeden pies na czym jeździł] i naprawdę na benzynce chodzi fajnie, czeka mnie jeszcze wymiana świec, kabli WN i filtra paliwa. Zauważyłem bardzo dobrą dynamikę, nawet na gazie - silniczek bez problemu wkręca się do 3,5tyś podczas normalnej jazdy :) Po zmianie filtra paliwa zobaczymy co potrafi, póki co 140 na skręconym gazie :)
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)