Autor Wątek: cieknący regulator ciśnienia paliwa gsi  (Przeczytany 7715 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: cieknący regulator ciśnienia paliwa gsi
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 12, 2011, 21:44:17 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
nie trzeba zdejmowac kolektora ,wystarczy wyciagnac sama listwe
Jak ją wyciągnąć?
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Odp: cieknący regulator ciśnienia paliwa gsi
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 13, 2011, 07:28:07 am »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 788
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
nie trzeba zdejmowac kolektora ,wystarczy wyciagnac sama listwe
Jak ją wyciągnąć?
Nie wyciągniesz normalnie.Musisz zdemontować przepustnicę,wtedy jest dobre dojście do listwy,żeby ją zdemontować.
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123

Odp: cieknący regulator ciśnienia paliwa gsi
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 13, 2011, 15:42:35 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
OK, czyli potrzebuję jeszcze uszczelkę pod przepustnicę.

A jak już ją wymontuję, to się wykręca? Szukałem w Trzeciaku i Morawskim, ale nie ma nawet wzmianki na temat demontażu.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Odp: cieknący regulator ciśnienia paliwa gsi
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 13, 2011, 17:53:44 pm »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 788
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
A jak już ją wymontuję, to się wykręca?
Tego jeszcze nie miałem okazji zrobić,bo nie miałem potrzeby.Demontowałem przepustnicę w celu jej oczyszczenia,i wiem że jest dobry dostęp do regulatora i,demontażu listwy.Popatrzysz i coś wymyślisz,albo może ktoś jeszcze podpowie z forum. :]
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123

Odp: cieknący regulator ciśnienia paliwa gsi
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 13, 2011, 19:48:33 pm »

Offline Dominik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 360
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus 1.6 GSI
Najlepiej będzie jak zdemontujesz listwę. Trzyma się na dwóch śrubkach. Odłączysz wtyczki od wtryskiwaczy, zdejmujesz wężyk od podciśnienia i powrotu paliwa. Ostrożnie i równomiernie starasz się wyciągnąć listwę z wtryskiwaczami z kolektora ssącego. O ile dobrze pamiętam regulator jest zamontowany chyba tak jak wtryski. Czyli zabezpieczony jest takim zaokrąglonym drucikiem. Zresztą jak rozbierzesz to na pewno będziesz wiedział jak zdemontować regulator :-)