Autor Wątek: Bosch - gaśnecie po zejściu z obrotów  (Przeczytany 3206 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Bosch - gaśnecie po zejściu z obrotów
« dnia: Październik 17, 2011, 20:48:34 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1744
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
A wiec panowie kolejne cyrki w wydaniu pralki boscha.
Tym razem nie wiadomo z jakiego powodu autko trzymało na zimnym (zaraz po odpaleniu) obroty rzędu 600-700 RPM i gasło przed każdą krzyżówką (nie mam LPG).
Jako że miałem na podorędziu drugi aparat wtryskowy to założyłem go podejrzewając w pierwszym korkowca.
Dzisiaj jednak postanowiłem wrócić do poprzedniego aparatu gdyż na nim lepiej chodził z tym że wymieniłem korkowca.
No i ok ale po paru minutach pracy problem powrócił
http://www.youtube.com/watch?v=4PmWFHcksb4
Autko po puszczeniu gazu schodzi na zbyt niskie obroty i nie podwyższa ich. Niby krokowiec ale na dwóch było by to samo?

Zrobiłem reset kompa i niby się poprawiło ale zobaczymy jak jutro z rana będzie chodził <cwaniak2>
« Ostatnia zmiana: Październik 18, 2011, 19:19:44 pm wysłana przez Sławek »
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Bosch - gaśnecie po zejściu z obrotów
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 18, 2011, 08:33:28 am »

Offline MichalSW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 857
  • Płeć: Mężczyzna
Na tym filmie właściwie nic nie widać. :(
Pomóżmy Jackowi!

Odp: Bosch - gaśnecie po zejściu z obrotów
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 18, 2011, 14:49:21 pm »

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1293
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 1.8 16v, AR 147 1.9jtd, Ducati Monster 900
bo nagrywane pralką boscha :)

Odp: Bosch - gaśnecie po zejściu z obrotów
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 18, 2011, 19:17:51 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1744
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Bo właściwe na tym filmie jest tylko jak po puszczeniu z obrotów zgaśnie ;p

Dzisiaj rano odpalił normalnie i niby chodził ok ale po 5 min znowu zaczął strzelać fochy i gasnąc przed każdą krzyżówka.
Po resecie niby się poprawiło ;>
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Bosch - gaśnecie po zejściu z obrotów
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 18, 2011, 20:41:38 pm »

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1293
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 1.8 16v, AR 147 1.9jtd, Ducati Monster 900
u mamy w Polo gasł przez zabrudzoną...wróć, zasyfioną na maxa przepustnice :)

Więc: pędzelek + benzyna esktrakcyjna 2 godzinki i auto pięknie trzyma wolne obroty. Przedtem gasł jej przy każdym wrzuceniu na luz...

Odp: Bosch - gaśnecie po zejściu z obrotów
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 18, 2011, 20:54:58 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1744
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
u mamy w Polo gasł przez zabrudzoną...wróć, zasyfioną na maxa przepustnice
Czekaj, to chyba ten sam wtrysk. Z tym że przepustnica wydawała mi się czysta.
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Bosch - gaśnecie po zejściu z obrotów
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 18, 2011, 20:58:09 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
To moze podmienic przepustnice z tps'em, skoro szkoda Ci wtrysku.

Odp: Bosch - gaśnecie po zejściu z obrotów
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 19, 2011, 01:11:06 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13899
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
sproboj zatkach  odprowadzenie przedmuchu ,
bosch czasami ma takie jazdy ,ale np. moj nie mial nigdy - tylko ,ze u mnie odprowadzenia przedmuchu nie ma juz od wielu lat,
jezeli to nie pomoze ,to ma raczej za bogato, niz za ubogo ,a wtedy to moze byc sonda
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Bosch - gaśnecie po zejściu z obrotów
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 19, 2011, 20:53:24 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1744
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
To moze podmienic przepustnice z tps'em
To zrobię w ostateczności.
sproboj zatkach  odprowadzenie przedmuchu ,
Tak zrobiłem i chyba znowu mu się poprawiło. Pojeździłem trochę na i chodził prawidłowo ale zobaczymy jutro...
Tak na marginesie to po co jest to odpowietrzenie?
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Bosch - gaśnecie po zejściu z obrotów
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 20, 2011, 01:27:16 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13899
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
w gaznikach bylo po to ,zeby na wolnych obrotach odma nie dmuchala do gaznika ,bo moglaby zdmuchnac mieszanke,
a po co zostawili w jednopunkcie to nie wiem - moze za bardzo sobie wzieli porownanie do gaznika :p
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Bosch - gaśnecie po zejściu z obrotów
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 23, 2011, 02:15:42 am »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1744
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
A wiec tak; po zatkaniu odprowadzenia przedmuchu problem chyba ustąpił.
Dzieki wszystkim za pomoc.
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Bosch - gaśnecie po zejściu z obrotów
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 25, 2011, 11:55:25 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2287
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
w boshu jest cos takiego pod przepustnicą jak łącznik biegu jałowego  zbudowany na zasadzie styku jak  styk jest zasyfiony to robia sie takie jaja
Do regulacji biegu jałowego w różnych stanach obciążeń służy regulator
ustawienia przepustnicy  zamocowany na podzespole przepustnicy.
Skfadasię on z silnika elektrycznego, przekładni ślimakowej i łącznika
biegu jałowego. W łączniku znajduje się popychacz i styk elektryczny biegu
jałowego. Zależnie od stanu obciążeń (temperatura silnika,
obciążenie klimatyzacją i wspomaganiem kierownicy oraz inne czynniki
wpływające na pobór mocy na biegu jałowym), silnik regulatora otwiera
przepustnicę do około 20 st. Z chwilą hamowania silnikiem dźwignia przepustnicy
 naciska na łącznik biegu jałowego i przez popychacz
włącza styk biegu w łączniku. Włączenie styku przerywa dopływ prądu do
wtryskiwacza oszczędzając paliwo.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Odp: Bosch - gaśnecie po zejściu z obrotów
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 25, 2011, 12:18:55 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1744
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Mariusz, to pierwsza rzecz jaką podejrzewalem jednak na drugim nastawniku biegu jałowego było to samo. Po odpięciu i zaślepieniu odprowadzenia odmy ustąpiło. Z ciekawości sprawdzę jak będzie chodził na drugiej przepustnicy (podstawie wtrysku).
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...