Autor Wątek: Otwory pod wspornik wspomagania OHV  (Przeczytany 3716 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Otwory pod wspornik wspomagania OHV
« dnia: Grudzień 03, 2011, 14:35:18 pm »

Offline Tybek

  • 126p 1.1 SPI+ 2x 125p
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 383
  • Płeć: Mężczyzna
Mam szybkie pytanko (nie mam aktualnie możliwości sprawdzenia na aucie, a chcę się przygotować psychicznie :D ): Czy w bloku OHV 1.6 z 1996 roku, (jednostka pochodzi z Poloneza Caro GLI) będą fabryczne otwory pod wspornik pompy wspomagania ? Czy muszę sobie je nawiercić ?
126p 1.1SPI FL 1989 (sprzedany)
125p 1.6 16v (rajdówa- niestety j.w)
125p 1.6ME (seria)
GSF1200S
www.facebook.com/coztego

Odp: Otwory pod wspornik wspomagania OHV
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 03, 2011, 15:37:45 pm »

Offline Mifumi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 430
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.4 Caro '96
W moim odczuciu bloki z 94 i 96 niczym się nie różniły, a przynajmniej te które ja miałem w łapach, nie było niestety "takiego bajeru" w nich.
Cytuj (zaznaczone)
wystarczy lekko obnizyc, zaspawac rozrzad [...] powinno wystarczyc na poczatek
  ______                             ______
/_|_____\.=[oo]=O=[oo]=./_____|_\
 ___                                          ___
[___]                                       [___]

Odp: Otwory pod wspornik wspomagania OHV
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 03, 2011, 17:57:09 pm »

Offline Hagar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 485
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.6 GSi 99r
na łapach mocowanie? raczej powinieneś mieć bo już wspomaganie było w standardzie
był 1.6 GSiE, 1.6GLE, 1.6TCGLE

Odp: Otwory pod wspornik wspomagania OHV
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 03, 2011, 18:05:41 pm »

Offline PiatasE

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
W standarcie był w Plusie, a tu jest mowa o Abimexie z 96r, chyba że coś źle zrozumiałem.

Odp: Otwory pod wspornik wspomagania OHV
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 03, 2011, 18:16:55 pm »

Offline Mifumi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 430
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.4 Caro '96
na łapach mocowanie?
Tobie chodziło o mojego posta?
Bo ja miałem na myśli nie mocowanie w łapach, tylko bloki OHV które miałem w swoich łapach ;D

Było wspomaganie opcjonalne w minusach, ale nie mam pojęcia czy były nadlewy na bloku, czy jeszcze jakoś inaczej drutowali.
Cytuj (zaznaczone)
wystarczy lekko obnizyc, zaspawac rozrzad [...] powinno wystarczyc na poczatek
  ______                             ______
/_|_____\.=[oo]=O=[oo]=./_____|_\
 ___                                          ___
[___]                                       [___]

Odp: Otwory pod wspornik wspomagania OHV
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 03, 2011, 18:27:51 pm »

Offline Hagar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 485
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.6 GSi 99r
ja mam silnik z 94r i mam wspomaganie zamontowane przez fabryke i raczej miały otwory na stelaż, tylko to że nie miały przykręcanej pompy tak mi sie zdaje ale nie wiem

Mifumi ja zrozumiałem że na łapie silnika :P
był 1.6 GSiE, 1.6GLE, 1.6TCGLE

Odp: Otwory pod wspornik wspomagania OHV
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 03, 2011, 21:36:26 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2148
miałem silnik 1600 GLE z 94 roku czerwony blok i były nadlewy bez otworów więc nie był to standard .

Odp: Otwory pod wspornik wspomagania OHV
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 03, 2011, 21:57:17 pm »

Offline Hagar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 485
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.6 GSi 99r
wtedy mogłes wybrać opcje z wspomaganiem lub bez wspomagania
był 1.6 GSiE, 1.6GLE, 1.6TCGLE

Odp: Otwory pod wspornik wspomagania OHV
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 03, 2011, 23:16:32 pm »

Offline Kris_phone_xp

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 208
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu'96 GLI Only PB WhiTe & RoSt & Omega A'92 + LPG with BLOS
Mój abimex'96 ma tylko nadlewy, spotkac można zarówno silniki z już gotowymi otworami jak i z samymi nadlewami w tym roczniku. Sprawdzić mozna łatwo, otwierasz maske patrzysz gdzie jest koło pasowe i na tym poziomie szukasz/macasz silnik po prawej stronie tego koła pasowego, pamiętaj też że potrzebujesz koła pasowego na 2/3 paski pod abimexa(allegro od 42zł) bo te z polonezów plusów nie będzie pasować.
"Koło jest okrągłe i ma dwa końce"hahahah

Odp: Otwory pod wspornik wspomagania OHV
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 04, 2011, 12:24:32 pm »

Offline Tybek

  • 126p 1.1 SPI+ 2x 125p
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 383
  • Płeć: Mężczyzna
Ehhh... ciągle pod górę- mam nadlewy bez otworów  :d A tak jak już jesteśmy przy wspomaganiu- czym się różni koło pasowe (dwubieżniowe) Caro+ od Caro ?
126p 1.1SPI FL 1989 (sprzedany)
125p 1.6 16v (rajdówa- niestety j.w)
125p 1.6ME (seria)
GSF1200S
www.facebook.com/coztego

Odp: Otwory pod wspornik wspomagania OHV
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 04, 2011, 12:26:24 pm »

yakuzo

  • Gość
Jak do Abimexa to inne znaki do CPWK.Do gaźnika obojętnie jakie koło załadujesz.

Odp: Otwory pod wspornik wspomagania OHV
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 04, 2011, 13:10:12 pm »

Offline Tybek

  • 126p 1.1 SPI+ 2x 125p
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 383
  • Płeć: Mężczyzna
Tak też myślałem że to o to chodzi ;)  Ja mam gaźnior więc luzz- zresztą i tak muszę silnik wyciągnąć żeby nagwintować otwory  <lol2>
126p 1.1SPI FL 1989 (sprzedany)
125p 1.6 16v (rajdówa- niestety j.w)
125p 1.6ME (seria)
GSF1200S
www.facebook.com/coztego

Odp: Otwory pod wspornik wspomagania OHV
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 04, 2011, 13:29:06 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2148
gaźnika obojętnie jakie koło załadujesz.
Jak założysz koło od abimeksa do gaźnika to trzeba powiększyć otwór w blaszanym deklu rozrządu .

Odp: Otwory pod wspornik wspomagania OHV
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 04, 2011, 13:34:32 pm »

Offline Tybek

  • 126p 1.1 SPI+ 2x 125p
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 383
  • Płeć: Mężczyzna
Racja, ale ja mam fabryczne GLI z osprzętem GLE. Zresztą nawet jakby było odwrotnie to dekiel też mam :-)
126p 1.1SPI FL 1989 (sprzedany)
125p 1.6 16v (rajdówa- niestety j.w)
125p 1.6ME (seria)
GSF1200S
www.facebook.com/coztego