te przełączniki działają zupełnie inaczej. Nie da się ot tak tego podłaczyć.
jeśli chcesz mieć wentylator z pokrętła plusowego, musisz zaopatrzyć się w opornik dmuchawy z plusa (może być też z innego auta)
podłaczyć ten opornik wg schematu plusa, czyli pierwsze 3 biegi przez ten opornik, a 4 bezpośrednio do silnika.
W minusie opornik jest w przełaczniku, a te cztery kable w kostce to plus zasilający, plus i masa silnika dmuchawy i masa (opisane z resztą na samym wyłaczniku)
Plusowy to zwykły 5 pozycyjny przełacznik.
Nie wiem także czy plusowy opornik będzie dobry, znaczy czy jego opór będzie powodował odpowiednie zwolnienie obrotów silniczka. Silniczek z minusa jest raczej mniejszej mocy.
Dlatego tu wspominam o oporniku z innego sprzętu, który może mieć słabszy silnik i lepiej będzie on reagował.
trzeba także ten opornik umieścić w tunelu/rurze dmuchawy, by był dobrze chłodzony.
Już ci przeszła chęć na kombinacje?
