Autor Wątek: Sposób na spalanie stukowe w Boschu  (Przeczytany 8956 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Sposób na spalanie stukowe w Boschu
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 02, 2011, 20:48:36 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1787
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Zapłon mam już na maksa opóźniony (przestawienie CPW) czyli zasilanie paliwem trzeba by sprawdzić. Jakie ciśnienie powinna podawać pompa?
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Sposób na spalanie stukowe w Boschu
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 06, 2011, 00:21:21 am »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1787
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
KGB, chyba faktycznie będzie to wina pompy paliwa. Zauważyłem że jak odpalę go z rana i zwiększę obroty do 2,5-3 tyś RPM to telepie silnikiem, na ciepło tego nie ma. Jakie jeszcze inne rzeczy mogą świadczyć o tym że pompa kończy swój żywot?
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Sposób na spalanie stukowe w Boschu
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 06, 2011, 22:38:53 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13953
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
przede wszystkim sprawdz cis. paliwa ,najlepiej podczas jazdy - i wtedy bedziesz wiedzial,
w boschu latwo sprawdzic ,bo trzeba tylko wpiac trojnik z manometrem ,a przewody masz przeciez na opaski ,a nie nie rozne kombinowane zaciski jak w wielopunktach
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Sposób na spalanie stukowe w Boschu
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 07, 2011, 12:37:46 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1787
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
w boschu latwo sprawdzic ,bo trzeba tylko wpiac trojnik z manometrem ,a przewody masz przeciez na opaski ,a nie nie rozne kombinowane zaciski jak w wielopunktach
No tak :)
Ale jakie ciśnienie powinna dawać pompa. W mądrych księgach podają:
Cytuj (zaznaczone)
Ciśnienie powinno zwiększyć się do wartości około 2,5 bara (kalibrowanie zaworu przeciążeniowego).
Chyba że Polonez jest oryginalny i ma inne wartości?
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Sposób na spalanie stukowe w Boschu
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 08, 2011, 19:35:14 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13953
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
w boschu cisnienie jest stale i wynosi 1bar,
nie potrzeba specjalnych manometrow,zeby sprawdzac cis. wzgledem kolektora,
wystarczy najprostszy manometr mierzacy nacis. wzgledem atmosfery
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.