Autor Wątek: Do czego te przewody?  (Przeczytany 2002 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Do czego te przewody?
« dnia: Październik 18, 2011, 23:15:10 pm »

Offline Gabriel

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 185
  • Płeć: Mężczyzna
Do czego sluza poszczegolne przewody na zdjeciach? Te na pierwszym z czego sie domyslam byly od alternatora, chce teraz podlaczyc taki jak na ostatnim zdjeciu ale nie wiem co do czego :)

Na drugim zdjeciu sa przewody z okolicy cewki, tez nie wiem ktory sluzy do czego. A na ostatnim, ta koncowka w koleczku powinna tez isc do alternatora?





Odp: Do czego te przewody?
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 18, 2011, 23:39:42 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Przewód 9, 1, 2 (na oczka) trzeba podłaczyć do plusowego zacisku alternatora-czyli tej szpilki z nakrętką wystającej z plastikowej osłony z tyłu.
Przewody 3 i 4 są do podłaczenia w starym typie altka, gdy jest regulator napięcia na fartuchu. Podepnij tylko ten kabelek pojedynczy czyli 4 pod zacisk D+
7 to plus po stacyjce do cewki (zacisk + cewki) 8 to obrotek (zacisk - cewki) pozostałe dwa czarne to masa- przykręcić do fartucha.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Do czego te przewody?
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 01, 2011, 16:54:19 pm »

Offline Gabriel

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 185
  • Płeć: Mężczyzna
Dzieki wielkie za pomoc. Mam jeszcze jedno pytanko, czy wzbudzanie alternatora w wiazce po prawej stronie komory ma kolor czarno/niebieski?

Pytam bo niechcacy wywalilem wzbudzanie z wiazki myslac ze to cos innego, i teraz po podlaczeniu ponownie na zegarach swieci sie ciagle kontrolka ladowania, nawet bez kluczyka w stacyjce. Czy podlaczylem pod zly przewod?

Odp: Do czego te przewody?
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 01, 2011, 16:59:53 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2985
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
wg schematu wzbudzenie to czarno-fioletowy.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: Do czego te przewody?
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 01, 2011, 21:14:13 pm »

Offline Gabriel

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 185
  • Płeć: Mężczyzna
To dobrze, zauwazylem przy okazji ze jest wlaczony przelacznik od wycieraczek, po wylaczeniu zgasla kontrolka ladowania. Jak wlaczam lewy kierunkowskaz, to pali sie ladowanie + podgrzewanie tylnej szyby, i to wszystko bez zaplonu. Co to moze byc? :/

Odp: Do czego te przewody?
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 01, 2011, 22:43:18 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2985
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
może pomyliłeś wtyczki pająka pod kierownicą z wtyczkami zegarów? zrobiłem identycznie w 125p, na szczęście nic się nie spaliło.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...