Autor Wątek: Izolator cieplny kolektora ssącego  (Przeczytany 7521 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Izolator cieplny kolektora ssącego
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 13, 2011, 20:28:56 pm »

Offline manieko58

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 549
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 2.2 16v (c22xe)
co do wrażeń to wydaje mi się że jakby troszke lepiej ciągnie ,ale muszę poprawic łączenie filtra z kolektorem bo przez odsunięcie załamała mi sie rura łącząca i troche sie przepływ zmniejszył, i wracam do seryjnego filtra zamiast stożka . Jak zmodyfikuje opisze co i jak .
Bocian a jakbym wszystko zagrzał tak jak trzeba i zgasił silnik ,odpioł kostkę i zmierzył oporność czujnika mogło by to zdać egzamin?
 Filmik z pomiaru temp. nagram jutro i wstawię do wglądu
Atu + było 1.6 ohv
1.4 16v rover
1.6 16v rover
 2.0 16v c20xe opel
jest hybryda opla c22xe

Odp: Izolator cieplny kolektora ssącego
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 18, 2011, 21:37:23 pm »

Offline manieko58

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 549
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 2.2 16v (c22xe)
Oto filmik z badania temp po założeniu izolatora http://www.youtube.com/watch?v=5eBxXhDYMv8
Pomiar wykonany przy temp otoczenia 14stopni .Jak mierzyłem poprzednio tak na szybko to chyba źle sonda mi dolegała do kolektora bo wyszło 30stopni . Wczoraj dokładnie zmierzyłem i jest 36. To i tak 19stopni spadło.Wnioski musicie sami wyciągnąć.
Atu + było 1.6 ohv
1.4 16v rover
1.6 16v rover
 2.0 16v c20xe opel
jest hybryda opla c22xe

Odp: Izolator cieplny kolektora ssącego
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 18, 2011, 23:51:15 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Masz Kolego dostęp do tego Ertalonu z jakiejś firmy (tak, żeby zamówić to na fakturę na uczelnię)? Przydałby się u nas w jednym projekcie...Pozdr

Odp: Izolator cieplny kolektora ssącego
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 19, 2011, 23:19:20 pm »

Offline manieko58

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 549
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 2.2 16v (c22xe)
Ja to sobie w firmie uciołem tyle ile mi było potrzeba no i ten tego boczkiem boczkiem i do domu. Zapytam na magazynie chłopaków z kąt to zamawiają  to ci napisze
Atu + było 1.6 ohv
1.4 16v rover
1.6 16v rover
 2.0 16v c20xe opel
jest hybryda opla c22xe

Odp: Izolator cieplny kolektora ssącego
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 20, 2011, 21:25:19 pm »

Offline manieko58

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 549
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 2.2 16v (c22xe)
jutro powinienem miec adres tej firmy co to produkuje , a tak na boku moja mała pomyłka to jest POLIAMID CZARNY a nie ertalon
Atu + było 1.6 ohv
1.4 16v rover
1.6 16v rover
 2.0 16v c20xe opel
jest hybryda opla c22xe

Odp: Izolator cieplny kolektora ssącego
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 20, 2011, 13:29:33 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odkopię nieco trupka.

Jak wrażenia po dłuższym czasie eksploatacji?? Zapytam wprost - warto było??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Izolator cieplny kolektora ssącego
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 21, 2011, 00:27:41 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Tez troche pokopię :)
Z jakich innych materiałow mozna taka przekladke wykonac ? Ktos ma jakies doswiadczenia ? W escorcie z ktorego mam kolektor była włąsnie taka 5mm przekladka (która mam) ale ze wzgledu na to ze motor jest RWD musze jeszcze dospawac do kolektora ssacego mocowanie termostatu(escort ma w innym miejscu) i orginalna flansza nie pokryje mi cąłosci na styku głowica-kolektor. Tak wiec musze ja wykonac od zera i załozyc z tym ze grubosc okolo 5 mm- wiecej ani mniej(lub wcale) nie moze byc poniewaz paliwo nie bedzie trafiało bezposrednio na goracy zawor.
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Izolator cieplny kolektora ssącego
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 21, 2011, 09:28:51 am »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Ja robiłem przekładkę z tekstolitu , jak się to będzie sprawować się okaże dopiero w praniu. W każdym razie dobry będzie jakikolwiek dielektryk cieplny tak mi się wydaje, odporny na smary, beznyne i oleje.
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Izolator cieplny kolektora ssącego
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 21, 2011, 17:21:28 pm »

Offline qziok

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 602
    • Coupé Plus
za zrobiłem z klingierytu (klingerytu), ale jeszcze nie testowałem, jednak nie jest to tak łatwo zrobić. przynajmniej mnie się to łatwo nie udało, muszę jeszcze przefrezować otwory po przymiarce do głowicy

Odp: Izolator cieplny kolektora ssącego
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 25, 2011, 22:16:11 pm »

Offline manieko58

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 549
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 2.2 16v (c22xe)
co do efektów to chyba troszke lepsze odczucie w ciągnieciu autka ale takie znikome. Czy warto było hmmm sam niewiem miałem z czego zrobić i zrobiłem i założyłem . myślę że zawsze to jakaś modyfikacja co do efektów to musiał by na hamowni sprawdzić :]
Atu + było 1.6 ohv
1.4 16v rover
1.6 16v rover
 2.0 16v c20xe opel
jest hybryda opla c22xe