Autor Wątek: silnik 1,9D do plusa Gsi  (Przeczytany 1717 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

silnik 1,9D do plusa Gsi
« dnia: Luty 21, 2012, 18:04:45 pm »

Offline Tur-gsi

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 52
    • polonez atu 1,6 gsi
 Pytanie będzie krótkie jakie koszty bym poniósł zakładając taki silnik,oczywiście myślę o zakupie całego polda z silnikiem 1.9 jako dawce.
Jakie trudności i przeróbki mnie czekają w plusie aby włożyć 1,9.
Czy szukać zdrowego GSI ale z tym to ruletka,mój silnik powoli domaga się remonciku.
Czy w końcu mi te pomysły wyperswadujecie i zalecicie remont mojego silnika,ohv znam na wylot już taki silniczek robiłem.
P.S jako kierowca ciężarówki jakoś bardzo skłaniem się ku temu 1.9D ]:->

Odp: silnik 1,9D do plusa Gsi
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 21, 2012, 18:15:59 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5160
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
Jak będziesz miał kompletnego poldocitroena,to poprzekładasz co potrzeba i już.Instalacja elektryczna ogranicza się do kontrolki oleju,ładowania,podłączenia świec żarowych i coś tam jeszcze.To już tu było opisywane.Jak masz mieć takiego polda,to sobie przełóż,plus z dieslem,to nadal rzadkość.Nie wiem,jak z mostem,bo diesle miały szybsze,a w plusach są skośne amorki.

Odp: silnik 1,9D do plusa Gsi
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 21, 2012, 18:25:03 pm »

Offline czarnieski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.8K16
Na pewno musisz mieć stabilizator i belkę z disla no i oczywiście skrzynie i sinik plus osprzęt.
Sam niedawno kupiłem poloneza 1.9D wcześniej sporo jeździłem 1.6 na gaźniku i diselkiem jeździ mi się sporo lepiej.
Nie jest to taki muł jak to powszechnie wszyscy mówią spokojnie w trasie można sobie lecieć 100 -110 a do ruszenia z miejsca wystarczy lekkie muśnięcie gazu. Poza tym jak już zapali to nie ma opcji żeby zgasł (chyba że braknie ropy).
Naprawdę polecam ten silniczek

Odp: silnik 1,9D do plusa Gsi
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 21, 2012, 18:46:17 pm »

Offline Tur-gsi

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 52
    • polonez atu 1,6 gsi
No widzę że jednak koledzy popierają mój plan <spoko>
Teraz parę następnych pytań:
Czy skrzynia może zostać z plusa zakładając tylko do niej dzwon aby połączyć ze skrzynią od diesla.
Jak wyglądałyby osiągi z moim obecnym tylnym mostem ,mam oczywiście szeroki na Lukasach i zmiana na inny chyba odpada.
No i nurtuje mnie sprawa wspomagania które mam w pluszaku jak je napędzać od 1.9.
Bude mam zdrowiutką,podłużnice jak z fabryki zalane elaskonem(jak i cały poldek co dwa lata) tylko że w plusach te podłużnice i cały przedni pas skośnoocy odchudzili ,blacha jest cieńsza,czy to nie popęka od tego silnika jest dużo chyba cięższy jak i ma większe wibracje jak ohv.

Odp: silnik 1,9D do plusa Gsi
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 21, 2012, 18:54:07 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Jejku, przecież plus to taki sam polonez jak każdy inny!
temat już był poruszany wielokrotnie, np. http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=23040.0
zamykam
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r