Autor Wątek: monataż wspomy  (Przeczytany 7679 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

monataż wspomy
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 03, 2009, 15:48:53 pm »

Offline DF

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1029
  • Darek F
    • Fordy Transit MkV x 2 - 2.3 LPG i 2.0 LPG
To teraz jak już się pochwaliliście to proszę rozwinąć to bardziej opisowo co do czego i od czego to jest ?
"Dla triumfu zła trzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili"  Ale dobrych już jest tak niewiele, że nic nie mogą...
Nie dajcie się zwieść - nie ma epidemii...  
Niestety wszyscy jesteśmy niewolnikami systemu. Jednak ja jestem nieposłuszny i gardzę tymi oraz szczerze nienawidzę tych dobrowolnych ścierw, które są niczym i krzywdzą innych.

monataż wspomy
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 03, 2009, 15:53:55 pm »

snikers

  • Gość
Normalnie przekładnia polonezowska i przewody też. jeden oczko-oczko cisnienie z pompy a drugi oczko-nic powrot z pompy. do tego oplowska pompa. powrót na kruciec a cisnienie na oczko z miedzianymi podkładkami.

Grube kable, kolorami + i - a cienkie to sterowanie. 2 lub 3 w czym +po stacyjce, +z kontroli ladowania, wyjscie do kompa dla diagnostyki - niepodpinamy bo nie ma do czego.

[ Dodano: 03 Paź 2009 15:56 ]
Jeśli ktos ma dostęp i przewody ze sruba to moze by sprawdził pompy z francuzów, nie pamietam jakich ale są też na allegro. może byłby ten sam gwint. To tak dla przyszłych pokoleń by było. Ja ryzykowałem z oplowska i podpasiła

monataż wspomy
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 03, 2009, 23:38:19 pm »

Tomek_

  • Gość
Cytat: "marcij"
Cytat: "Stingerek"
Ale po co ?
Jak można poprostu zamontować kolumnę..... wałek kierowniczy krótszy i kupić pompę wspomagania z ASTRY II taką jak ma Ozi u siebie. I Nie bawić się z jakimiś wspornikami, paskami, kołami, cięcięm gięciem i wyciąganiem silnika. I to za 200-300zł :)
....


Po to , ze za cene pompy mozna miec dwa komplety orginalnego wspomagania. A przekladnie i tak trzeba kupic , i tak trzeba wycinac pod nia miejsce , wiec juz samo zamontowanie pompy nie wydaje sie byc az tak duzym problemem moim zdaniem.

jaką przekładnie ? do czego ? jesli chodzi kolumne kierownicy to ok ;)
co do elektrycznej pompy - jest to duze udogonienie, dodatkowo mozliwośc wyłączenia ;) - czy chodzi ciężej na wyłączonym wspomaganiu ? w bravo nie mogłem uciągnąć kierownicy na luku jak miałem awarie w trasie :/
w sumie to mógł bym jezdzić na wyłączonej, tylko połówka jest nieco słabsza ;)

monataż wspomy
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 04, 2009, 00:13:26 am »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Jezdze od dawna na przekładni ze wspomaganiem bez pracującej pompy, nie chodzi jakoś strasznie ciężko, podobnie jak zwykła bez wspomagania (mialem ZF, mam JKC, oba nie stawiaja wielkiego oporu).

monataż wspomy
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 04, 2009, 10:20:02 am »

Offline ujban88

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 262
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat 125p
Moc V-ki

monataż wspomy
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 04, 2009, 10:27:53 am »

Offline Alien#174

  • Mój Polonez - jako JEDYNY od początku w PTK
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1211
  • Płeć: Mężczyzna
  • ***$karbnik PTK ***
    • PN CARO 1.6GLE MR'91
Jeśli chciałbyś wspornik kupić - daj znać - ostał mi się bo kupując wspomę dostałem i wspornik który był przy niej. Dzień roboty w dwie osoby, w tym jeden laik (ja :mrgreen: ) najbardziej boli cięci grodzi a potem już właściwie z górki.
Minister Zdrowia ostrzega! Polonez uzależnia!
PN Caro - burgundowe cacuszko 92' ( Polina )

monataż wspomy
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 04, 2009, 13:29:04 pm »

Barnii

  • Gość
Cytat: "ujban88"
chodzi wam o taką pomkę?
http://allegro.pl/item758042475_opel_astra_ii_pompa_wspomagania.html

Tak :)

monataż wspomy
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 04, 2009, 13:40:20 pm »

marcij

  • Gość
A chlodniczki jeszcze nie powinno przypadkiem byc , przy takiej elektrycznej pompie ?

monataż wspomy
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 04, 2009, 14:22:29 pm »

snikers

  • Gość
Cytat: "marcij"
A chlodniczki jeszcze nie powinno przypadkiem byc , przy takiej elektrycznej pompie ?

teoretycznie tak, gdyz glowna usterka tych pomp jest przegrzanie. Jednak mi już ktorystam rok leci i gorace lato i nic sie specjalnie nie przegrzewa (spawdzam reka temp. plynu przez zbiorniczek)

monataż wspomy
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 04, 2009, 20:12:54 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Zawsze można ją umieścić w takim miejscu żeby był na nią nadmuch.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: monataż wspomy
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 07, 2012, 19:53:34 pm »

Offline MichalSW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 857
  • Płeć: Mężczyzna
Odgrzeję temat, ale nie chcę zakładać nowego. Czym uszczelnić połaczenie uszczelki otworu na przekładnię ze wspornikiem pedałów? Dałem jakąś masę poliuretanową, która bardzo fajnie się trzyma wspornika jednakże od uszczelki odchodzi... Próbowałem też jakiejś masy doszczelniającej Loctite, ale ta się nie utwardziła nawet po tygodniu.
Pomóżmy Jackowi!

Odp: monataż wspomy
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 09, 2012, 07:06:50 am »

Offline MichalSW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 857
  • Płeć: Mężczyzna
Nikt nic nie podpowie?
Pomóżmy Jackowi!

Odp: monataż wspomy
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 09, 2012, 16:59:45 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r