Autor Wątek: Kolektor rurowy z bmw do 2.0 fiata  (Przeczytany 3883 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kolektor rurowy z bmw do 2.0 fiata
« dnia: Sierpień 12, 2012, 19:45:49 pm »

Offline piotrek72

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 496
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 2000
    • Borewicz -underconstruction
Mierzył ktoś przypadkiem kolektor wydechowy np. z bmwIS M44 , a konkretnie średnicę  wewnętrzną rurek tego kolektora na wyjściu od głowicy.Może coś z tego dopasuje  do 2.0,flansze na pewno będzie trzeba nową wypalić bo otwory odwrotne .
« Ostatnia zmiana: Sierpień 12, 2012, 19:49:26 pm wysłana przez piotrek72 »

Odp: Kolektor rurowy z bmw do 2.0 fiata
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 12, 2012, 20:20:33 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2632
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
mam kolektor zrobiony z BMW E36 (o ile mnie pamięć nie myli), kołnierz wycinali mi wodą z 10 mm płyty. w BMW rurki są spłaszczone w poziomie ale to można obciąć. pasuj i spawaj wszystko w samochodzie bo trudno jest dobrać właściwie kształty. mało przestrzeni do dyspozycji.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: Kolektor rurowy z bmw do 2.0 fiata
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 12, 2012, 20:37:51 pm »

Offline piotrek72

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 496
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 2000
    • Borewicz -underconstruction
No dobra ,tylko nie wiem  z jakiego gatunku blachy to należałoby wyciąć .A rurki to dam rade spasować mam tiga ,tak że ze spawaniem nie ma przynajmniej problemu.Jutro jadę po blok i głowicę bo dałem do sprawdzenia szczelności itd,tak że pomalu do przodu

Odp: Kolektor rurowy z bmw do 2.0 fiata
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 12, 2012, 21:30:24 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Każdą blachę z tym pospawasz. Kolektor z IS to nierdzewka. "Pasuje" po serii przeróbek do 2.0 w Polonezie, ale nie wiem czy do fiatowskiego też ;)

Odp: Kolektor rurowy z bmw do 2.0 fiata
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 12, 2012, 23:17:18 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
IS po przerobieniu "pasuje" do dohc. W orginale silnik bmw jest pochylony, a silnik dohc fiata ma tez wyjscie pod katem z glowicy tak ze wszystko sie idealnie zgrywa i tak ibaran chowa sie pod głowice i wchodzi mimo ze jest bardzo mało miejsca, rozstaw otworów w baranie jest identyczny jak w fiacie wiec jest to sporym ułatwieniem. Uwaga na kolektor -wystepowały 4 rodzaje, trzeba szukac tych wczesnijszych od silnikow M42 z E30/36, te od poznijszych M44 maja inaczej zejscie 4w2 i wydaje mi sie ze bedzie ciezej to zapakowac
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Kolektor rurowy z bmw do 2.0 fiata
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 13, 2012, 23:33:41 pm »

Offline piotrek72

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 496
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 2000
    • Borewicz -underconstruction
Na razie dzięki Panowie za pomoc ,kolektor idzie na dalszy plan .Od dzisiaj zacząłem walczyć z głowicą tzn.frezowanie polerka ,czyszczenie kanałów chłodzenia i olejowych w bloku ,ale to tylko 2.0 

Odp: Kolektor rurowy z bmw do 2.0 fiata
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 10, 2012, 20:51:04 pm »

Offline konrad1981

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 112
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1983 2.0 DOHC