Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
FSO-Polonez Tuning Klub
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
TECHNIKA
»
Napęd
»
Skrzynia biegów
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Skrzynia biegów (Przeczytany 4630 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Skrzynia biegów
«
dnia:
Luty 15, 2004, 20:35:55 pm »
rolek
Gość
Od pewnego czasu przy zmianie biegów z 1 na 2 i z 2 na 3 jest taki lekki zgrzyt i szarpnięcie drążka reszta biegów wchodzi bez problemu.
Zapisane
Skrzynia biegów
«
Odpowiedź #1 dnia:
Luty 16, 2004, 00:01:15 am »
Szyba#1554
Gość
pewnie synchronizatory tez to mam u siebie i na tych samych biegach olalem to jak sie rozsypie to dopiero bede robil
Zapisane
Skrzynia biegów
«
Odpowiedź #2 dnia:
Luty 16, 2004, 07:15:55 am »
Anonymous
Gość
jak będziesz umiejętnie właczał biegi - wyrównując obroty to się nie rozsypie. Dawniej w ogólne w skrzynkach nie było syncho i działały (pewnie dużo krócej ale jednak
)
Zapisane
Skrzynia biegów
«
Odpowiedź #3 dnia:
Luty 16, 2004, 13:59:01 pm »
Szyba#1554
Gość
dokladnie ja juz na takich walnietych synchronizatorach jezdze okolo pol roku i jest oka trza to robic umiejetnie i bedzie dobrze
Zapisane
Skrzynia biegów
«
Odpowiedź #4 dnia:
Luty 16, 2004, 16:35:11 pm »
rolek
Gość
U mnie jest to od tygodnia, umiejetnie to znaczy jak :?:
Zapisane
Skrzynia biegów
«
Odpowiedź #5 dnia:
Luty 16, 2004, 17:16:51 pm »
Woj-o#772
Gość
to znaczy nie wbijaj tak szybko II tylko poczekaj aż silnik ci zejdzie do obrotów jakie miałby na II po jej włączeniu. To samo przy III (ale tu z reguły nie czeka się tylko przyśpiesza). Podobnie przy redukcji - nie wbijaj II jadac 40 kmh i silnik na jałowych obr a ty sprzegło i II najpierw na luzie gaz do obrotów jakie miałaby II a potem dopiero sprzegło i II (ew jak red z biegu to też z gazem).
I wot cała filozofia (ale kluczowe jest tu słówko, którego nie użyłem :D :D - "z wyczuciem" )
Zapisane
Skrzynia biegów
«
Odpowiedź #6 dnia:
Luty 19, 2004, 15:00:25 pm »
talrep
Gość
z tego co mi wiadomo to w takich przypadkach gdy nie ma synchronizatorów nalezy wcisnac sprzeglo, wrzucic na luz, puscic sprzeglo, wcisnac sprzeglo i wrzucic rzadany bieg. troche pracochlonne ale tak sie kiedys jezdzilo :D
Zapisane
Skrzynia biegów
«
Odpowiedź #7 dnia:
Luty 19, 2004, 21:02:03 pm »
Woj-o#772
Gość
ale w trakcie tego luzu warto dac gazu żeby obroty wałka sprzegłowego były właściwe dla tanego biegu.
Zapisane
Skrzynia biegów
«
Odpowiedź #8 dnia:
Luty 19, 2004, 21:59:24 pm »
rolek
Gość
no to trzeba będzie tak jeŹdzić
Zapisane
Skrzynia biegów
«
Odpowiedź #9 dnia:
Luty 21, 2004, 00:07:03 am »
BASSER#1605
Gość
no trzeba :D najgorzej w miescie z redukcja z 3 na 2 ja zrobiłęm to u siebie i zajebiscie hehe tylko jak na zemste na zaczeło mi coś dzwonic na 4 zmoe wiecie co to moze dzwonić ale tylko jak przyspieszam
Zapisane
Skrzynia biegów
«
Odpowiedź #10 dnia:
Luty 21, 2004, 11:37:27 am »
Woj-o#772
Gość
z redukcją 3 na 2 własnie jest najciekawiej, ale da się w momencie wyrzucienie III dajesz gazu do do obrotów 2 i wchodzi bardzo ładnie.
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
TECHNIKA
»
Napęd
»
Skrzynia biegów