Autor Wątek: Skrzynia biegów  (Przeczytany 4630 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Skrzynia biegów
« dnia: Luty 15, 2004, 20:35:55 pm »

rolek

  • Gość
Od pewnego czasu przy zmianie biegów z 1 na 2 i z 2 na 3 jest taki lekki zgrzyt i szarpnięcie drążka reszta biegów wchodzi bez problemu.

Skrzynia biegów
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 16, 2004, 00:01:15 am »

Szyba#1554

  • Gość
pewnie synchronizatory tez to mam u siebie i na tych samych biegach olalem to jak sie rozsypie to dopiero bede robil

Skrzynia biegów
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 16, 2004, 07:15:55 am »

Anonymous

  • Gość
jak będziesz umiejętnie właczał biegi - wyrównując obroty to się nie rozsypie. Dawniej w ogólne w skrzynkach nie było syncho i działały (pewnie dużo krócej ale jednak ;) )

Skrzynia biegów
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 16, 2004, 13:59:01 pm »

Szyba#1554

  • Gość
dokladnie ja juz na takich walnietych synchronizatorach jezdze okolo pol roku i jest oka trza to robic umiejetnie i bedzie dobrze

Skrzynia biegów
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 16, 2004, 16:35:11 pm »

rolek

  • Gość
U mnie jest to od tygodnia, umiejetnie to znaczy jak :?:

Skrzynia biegów
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 16, 2004, 17:16:51 pm »

Woj-o#772

  • Gość
to znaczy nie wbijaj tak szybko II tylko poczekaj aż silnik ci zejdzie do obrotów jakie miałby na II po jej włączeniu. To samo przy III (ale tu z reguły nie czeka się tylko przyśpiesza). Podobnie przy redukcji - nie wbijaj II jadac 40 kmh i silnik na jałowych obr a ty sprzegło i II najpierw na luzie gaz do obrotów jakie miałaby II a potem dopiero sprzegło i II (ew jak red z biegu to też z gazem).
I wot cała filozofia (ale kluczowe jest tu słówko, którego nie użyłem :D :D - "z wyczuciem" )

Skrzynia biegów
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 19, 2004, 15:00:25 pm »

talrep

  • Gość
z tego co mi wiadomo to w takich przypadkach gdy nie ma synchronizatorów nalezy wcisnac sprzeglo, wrzucic na luz, puscic sprzeglo, wcisnac sprzeglo i wrzucic rzadany bieg. troche pracochlonne ale tak sie kiedys jezdzilo :D

Skrzynia biegów
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 19, 2004, 21:02:03 pm »

Woj-o#772

  • Gość
ale w trakcie tego luzu warto dac gazu żeby obroty wałka sprzegłowego były właściwe dla tanego biegu.

Skrzynia biegów
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 19, 2004, 21:59:24 pm »

rolek

  • Gość
no to trzeba będzie tak jeŹdzić

Skrzynia biegów
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 21, 2004, 00:07:03 am »

BASSER#1605

  • Gość
no trzeba :D   najgorzej w miescie z redukcja z 3 na 2   ja zrobiłęm to u siebie i zajebiscie  hehe tylko jak na zemste na zaczeło mi coś  dzwonic na 4 zmoe wiecie co to  moze dzwonić ale tylko jak przyspieszam

Skrzynia biegów
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 21, 2004, 11:37:27 am »

Woj-o#772

  • Gość
z redukcją 3 na 2 własnie jest najciekawiej, ale da się w momencie wyrzucienie III dajesz gazu do do obrotów 2 i wchodzi bardzo ładnie.