Robiles cos z uszczelka pod głowica ? Jezeli tak to jaka załozyles od starszego 1.6 RWD czy od nowszego FWD(według Swietego sie róznia)
Gdzie masz termostat ? W kominku pod głowica ?
Z nagrzewnicy jak silnik jest rozgrzany to leci cieple czy zimne powietrze ?
Patrzac na ten rysunek to mam wrazenie ze nie da sie tego ukladu odpowietrzyc w tym stanie -powietrze zostaje w ukladzie bo termostat trzyma waz na chlodnice, przez nagrzewnice pompa nie przepchnie(zreszta nie ma jak bo z powrotem wpycha w głowice), wiec moim zdaniem albo trzeba przerobic obieg tak jak w starych dohc czyli duzy-maly obieg wody z 3 koncowkowym termostatem i wtedy odpowietrza sie to przez górny waz chlodnicy i korek do zbiorniczka (termostat moze byc z regaty 100) albo jezeli ma byc tak jak teraz to przerobic uklad na cisnieniowy ze zbiorniczkiem wyrównawczym(gruby waz trzeba by wpiac tak jak w polonezie na wyjsciu pompy, cienki na wyjsciu na grzanie gaznika w komniku na głowicy) wody i wtedy odpowietrza sie przez zbiorniczek.Przydałby sie dodatkowy odpowietrznik na wezu od nagrzewnicy
Tak jak teraz to leje sie plyn z króćca bo pompa pracuje i jakies tam cisnienie w obiegu robi, pod głowica najprawdopodobniej jest powietrze i dlatego sie grzeje, na szybko to mozesz jeszcze wyjac termostat i sprawdzic wtedy -powinno byc ok bo odpowietrzy sie w moment i na bank bedzie w całosci zalany plynem bo teraz to nie wiadomo jak powietrze ma uciec z ukladu
PS Gdzie dokladnie jest wpiety przewod do nagrzewnicy idacy do kominka ? Przed czy za termostatem ? Czy moze tak jak w starych dohc jest osobne wyjscie z głowicy na nagrzewnice ?