przy systemie draw thru najważniejszym moim zdaniem jest kolektor ssący a właściwie jego budowa , mająca na celu symetryczny rozkład mieszanki na poszczególne cylindry - tutaj przydałby się finezyjny kolektor ssący , gdybyś zamierzał dmuchać jakoś męsko czyli powyżej 1 bara, bo jak chce 0.3-0.5 to nie będzie duuużej różnicy, zwłaszcza że 16vt jest seryjnie odpężony a twój nie, więc zysk przy małym doładowaniu może być niski. Teraz kolejna sprawa - chcesz żeby to jeździło sprawnie i dobrze , to tylko mapowalny zapłon, niestety przy małym CR musisz dobrze dowalić zapłonem przy podciśnieniu i uciekać z kątem zapłonu przy nadcisnieniu, im większe tym bardziej - czyli przy podcisnieniu masz powiedzmy max 26-36 stopni wyprzedzenia, przy nadcisnieniu juz 20 a przy 1 barze uciekasz do 12-14 stopni.
Nie bardzo widzę robiąc to na zwykłym aparacie żeby optymalnie jeździło.
Wspoma musi iść na wąski pasek więc zakładasz pompę z seryjnej ohvki , robisz wspornik i po kłopocie.
jak będziesz miał 16vt zrobione jak powinno to 190km jest do zrobienia bez problemu, bo w serii tyle miało , jak zrezygnujesz z IC to pewnie więcej niz 150-160km nie bardzo wyciągniesz.Natomiast jak dmuchniesz powyżej 1 bara to 240 km jest do złamania, przy dobrym orurowaniu goście wyciągali ok 280km przy chyba 1.5bara