Heh... Tylko Seru zapomniał dodać jeden dość istotny szczególik :mrgreen: - to co widać na zdjeciu to "otwarty" dół silnika DOHC. Rzecz o tyle istotna, że miska dohc-ów jest płytsza od seryjnej (nie sięga do osi poziomej wału korbowego jak w przypadku silników seryjnych) i da się ją wyciągnąć nawet nie ruszając z belki silnika (bo właśnie tak zrobiłem). Z miską seryjnych ohavałek już nie jest tak przyjemnie - bez podniesienia silnika nie ma co podchodzić. I o ile zdjąć miskę to się jeszcze jekoś udaje, to przechalapane jest ją spowrotem założyć. Bywa, że trzeba jeszcze odkręcić wał napędowy od skrzyni oraz poduszki skrzynki żeby unieść silnik brakujące kilka cm.
A żeby wymienić panewki głowne (tzn. gdy obywa się bez szlifu wału) , to trzeba się też wziąć na sposób, bo wał korbowy ciężki jest (można zasłabnąć przy montażu tego kloca od dołu silnika) i dobrze jest wymieniać te panewki nie wyjmuąc wcale wału. Spytacie się - jak. Otoż da się, tylko trzeba pomyśleć :roll: (nie mowicie, że to niemożliwe bo właśnie taką niemożliwą rzecz zrobiłem osobiście).