zbieznosc zrobi Ci kazdy,bo w kazdym aucie tak samo sie robi,
Niestety nie do końca to prawda inaczej trochę wykonuje się czynności mając jedną końcówkę na stronę (razem dwie), a inaczej mając je dwie po każdej ze stron (razem cztery), poza tym ustawienie zbieżności w każdym aucie ma jakieś odchyły (tym bardziej jeśli porównamy tył i przód napęd) jakie producent danej marki zaleca, w rezultacie i tak większość leci na przypał i w każdym aucie ustawia wedle swojego widzimisie bo zawsze tak było dobrze jak ustawiał to co będzie do danych producenta zaglądał
co ty majaczysz ,jakie odchyly ?
ustawienie zbieznosci to ustawienie odpowiedniej wartosci na dane pomiarowe podane przez producenta i dla danego modelu - malo tego w warunkach jakie producent podaje (czyli np. obciazony 2os. lub na pusto)
w kazdym ustawia sie zbieznosc w taki sam sposob ,czyli krecac nakretka regulacyjna ,a czy jest ona odzielna,czy zespolona z drazkiem to nie ma znacznia,
kazdy uklad wymaga 4 koncowek ,bo sa dwa drazki ,a kazdy kij ma dwa konce - to ze nie widzisz koncowki przy przekladni z listwa zebata ,to nie znaczy,ze jej tam nie ma i ze sie nie zuzywa !
i najwazniejsze odnosnie "odchylow" : auta RWD maja przednie kola zbieznie ,a FWD rozbieznie ,bo to wynika z fizyki jazdy,
zaden mechanik nie ustawi zbieznosci na oko , trzeba sprawdzic w danych producenta - no chyba ze zna sie je na pamiec np. Polonez 2 do 4 mm oczywiscie zbieznie