Autor Wątek: Zalewa rovera, bardzo niskie wolne  (Przeczytany 5184 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Zalewa rovera, bardzo niskie wolne
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 17, 2014, 08:47:08 am »

Offline Krisstof

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 184
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4 GLI, Caro 1.6GLE zeswapowany na 1.4
Soreczka, że tak późno, ale nie miałem możliwości wejścia na forum przez weekend. Chodzi mi o ten pindolek taki który się rusza w TPSie i przez niego TPS wie, że coś się dzieje. Mianowicie ten pindolek ma 2 krańcowe położenia, a jak jest zgaszony nawet silnik, przepustnica na max zamknięta to nie dochodzi on jakby do końca, zostaje mu tak kilka mm luzu

Winny obrotów okazał się załamany przewód ciśnienia z kolektora do kompa, a brak resetu był spowodowany tym, że rozerwał się jeden z kabelków od kostki TPSu. Nie wpadłem na to, że poprzedni właściciel kiedyś tam grzebał, i było zrobione na skrętke. Wieczorem zdam relację czy dalej go zalewa ;)
« Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2014, 11:38:07 am wysłana przez Krisstof »

Odp: Zalewa rovera, bardzo niskie wolne
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 17, 2014, 14:36:45 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Soreczka, że tak późno, ale nie miałem możliwości wejścia na forum przez weekend. Chodzi mi o ten pindolek taki który się rusza w TPSie i przez niego TPS wie, że coś się dzieje. Mianowicie ten pindolek ma 2 krańcowe położenia, a jak jest zgaszony nawet silnik, przepustnica na max zamknięta to nie dochodzi on jakby do końca, zostaje mu tak kilka mm luzu
Jeśli dobrze zrozumiałem to chyba tak ma być.

Winny obrotów okazał się załamany przewód ciśnienia z kolektora do kompa, a brak resetu był spowodowany tym, że rozerwał się jeden z kabelków od kostki TPSu. Nie wpadłem na to, że poprzedni właściciel kiedyś tam grzebał, i było zrobione na skrętke. Wieczorem zdam relację czy dalej go zalewa
Raczej powinno pomóc. Podciśnienie z kolektora to podstawowy parametr ustalania dawki paliwa i chyba kąta zapłonu (ale tego pewny nie jestem). TPS pozwala z wyprzedzeniem wzbogacić mieszankę przy dodawaniu gazu.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Zalewa rovera, bardzo niskie wolne
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 18, 2014, 00:08:57 am »

Offline Krisstof

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 184
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4 GLI, Caro 1.6GLE zeswapowany na 1.4
No i jest okej, chociaż jak wyjeżdżałem z pracy, to odpalił na strzał, trzymał 900 a po przejechaniu jakichś 200 metrów mega muł przy pełnym gazie prawie gasł, potem załapał i poszedł no ale może coś tam się dopala czy coś ;) rano dopiszę jak świece wyglądają po 100km ;)